Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-04-24 | 09:58
Ponad sto dwadzieścia osób wzięło udział w 5. Retail Marketing Forum, wydarzeniu dla sieci handlowych. Organizatorzy zanotowali 15% wzrost liczby uczestników.
17 kwietnia 2012 roku menadżerowie sieci handlowych spotkali się na 5. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie, zorganizowane przez wydawnictwo Promedia w Adgar Plaza w Warszawie, przyciągnęło ponad sto dwadzieścia osób – głównie szefów sieci handlowych, menedżerów sprzedaży i marketingu oraz właścicieli i kierowników sklepów. W tym roku liczba uczestników wzrosła o 15%, co świadczy o coraz większym zainteresowaniu marketingiem w handlu detalicznym.
Część wykładowa Retail Marketing Forum poświęcona była głównie nowoczesnym narzędziom marketingowym, zwiększającym skłonność klientów do odwiedzenia sklepu i zakupów w nim. Uczestnicy mogli też poznać tajemnice sukcesu najlepszych salonów handlowych na świecie podczas prelekcji Jerzego Osiki, prezesa wydawnictwa Promedia, członka jury międzynarodowego konkursu Global Innovation Award na najbardziej innowacyjne sklepy w branży wyposażenia wnętrz. Na wykładzie Szymona Łukasika, senior negotiatora Cushman & Wakefield Polska goście Forum dowiedzieli się, jak wygląda rynek nieruchomości handlowych. O tym, jak przyciągnąć klientów do sklepu, dzięki skutecznym kampaniom w internecie, opowiadał Przemysław Fura, interactive director Open and Partners. Z kolei, jak się upewnić, że zostali oni odpowiednio obsłużeni, doradzał Andrzej Uryga, reprezentujący firmę Reveal Systems. Można było także posłuchać wykładu Błażeja Balcerzyka, creative managera Eura7, o wykorzystaniu marketingowego potencjału Facebooka, a także prelekcji Pawła Zięby, specjalisty ds. oprogramowania PC-Market Insoft, na temat systemów lojalnościowych w sklepach oraz kontroli skuteczności sprzedawców. Wpływ internetu na sprzedaż tradycyjną, czyli tzw. efekt ROPO, analizował Marcin Moska, new business developer z Grupy Divante, natomiast tajniki przetwarzania danych i wydobywania z nich cennych informacji zdradzał Paweł Niedziela, wiceprezes zarządu Nord Plus. Goście Retail Marketing Forum dowiedzieli się także, w jaki sposób technologie interaktywne i monitory reklamowe wspierają sprzedaż. Temat ten zaprezentował Tomasz Sepioło, prezes Solix. Cykl wykładów zamknęła prezentacja rozwiązań visual merchandisingowych w niemieckich salonach meblowych, którą przygotował Marek Borowiński, właściciel MarekBorowinski.com Consulting.
Imprezie towarzyszyła cześć wystawiennicza, gdzie na stoiskach partnerów wydarzenia można było zapoznać się z nowymi produktami, rozwiązaniami technologicznymi i usługami dla retailu oraz ofertą niektórych centrów handlowych, a także skorzystać z porad ekspertów. Nowoczesne rozwiązania dla handlu zaprezentowały Reveal Systems, Nord Plus, Insoft i Solix. Ofertę wyposażenia sklepów, ekspozytorów i mebli przedstawiły firmy Norco i Euroexport. Natomiast na stoisku Korczowej Doliny – największego centrum handlu przy granicy z Ukrainą, sieci handlowe mogły zapoznać się z możliwościami zwiększenia sprzedazy na Wschodzie. Wystawiała się również firma doradcza MarekBorowinski.com Consulting, a także Krenig z ofertą upominków firmowych – elegancką galanterią skórzaną i dystrybutor win Wine Fashion.  Była też możliwość degustacji pysznej kawy i herbaty na stosiku firmy Cafe Trombetta. O przyjemne doznania zmysłowe uczestników wydarzenia zadbała agencja aromamarketingu Reima Polska Air Concept. Następna edycja Retail Marketing Forum jest planowana na 25 kwietnia 2013 r.
Partner Strategiczny: Reveal Systems
Partnerzy: Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), Eura7, Solix, Insoft, Centrum Handlu Korczowa Dolina, Norco, Euroexport, Hang-On, Czerwona Torebka, targi Chiny – Homelife Show 2012, Navireo (InsERT), Nord Plus, Reima Polska Air Concept, Divante, MarekBorowinski.com Consulting, Krenig, CH Sukcesja – inwestor Fabryka Sukcesu, CH Supersam – galeria handlowa powstająca w centrum Katowic, której inwestorem jest Centrum Development and Investements Polska (CDI).
Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Moda Damska, Ambiente, Ambiente International, Radio Dla Ciebie, Ooh Magazine, ModaiJa.pl, Budowlane24h.pl, Galeriehandlowe.pl, Organizatorzyimprez.pl, Marketingowiec.pl, Artcada.pl, Biznes meble.pl, Fashionmedia.pl Modeus.pl, Meble.pl, The Perfect Store Magazine.
Sponsorzy upominków: Filmbox, Bielenda, Gabriella, Gehwol, Czaniecki, Noble Health, SyS, Global Food Poland, Galaxia, Henkel, Pilomax, Premium Rosa, Tołpa, Organique, Cafe Trombetta, Kawaherbata.net, Holmes Place, Miralex, Wydawnictwo Akcent, Wydawnictwo BC EDU, PWN, Twinings, Paris Optique, Lawal, Inter-Widex, Wine Fashion, Huta Szkła Kryształowego Violetta.
Organizator: Promedia Jerzy Osika, wydawca czasopism branżowych- Moda Męska, Moda Damska, Fashionbusiness.pl, Ambiente, Ambiente International. Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych. Członek Izby Wydawców Prasy 
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-03-24 do 2012-03-25

Najczęściej czytane

Zobacz także

Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.