Dom Mody Klif w Warszawie kontynuuje rekomercjalizację. W ciągu ostatnich 6 miesięcy centrum powitało blisko 10 nowych marek, a prestiżowi najemcy dotychczas obecni w Klifie odświeżają swoje salony wprowadzając nowe koncepty. Prowadzone są także zaawansowane negocjacje z kolejnymi operatorami zainteresowanymi otwarciem salonów w Domu Mody Klif.
- W ostatnich miesiącach rozwinęliśmy ofertę Domu Mody Klif skierowaną do koneserów światowej mody – swoje salony otworzyły u nas takie marki jak Manila Grace czy Boss Store. Poszerzamy także naszą współpracę z rodzimymi firmami – w tym roku swoje pierwsze warszawskie sklepy otworzyły u nas Celebrity i Scallini. Pojawiły się także marki wzbogacające portfolio kategorii handlowych dostępnych w Domu Mody Klif – salon optyczny Perfect Vision oraz jedyny w Polsce butik Jacadi z francuską modą dziecięcą. Warto także zwrócić uwagę na aktywność najemców już obecnych w Klifie, którzy decydują się na reotwarcia salonów w zmienionych odsłonach. To właśnie u nas zadebiutowały nowe koncepty Guess’a i Liu Jo, co jest niewątpliwym potwierdzeniem wartości naszego centrum w oczach tych prestiżowych najemców – komentuje Agnieszka Borkowska, associate, asset manager AEW Europe, reprezentująca Dom Mody Klif.
Tagi: