Reebok Crossfit nadaje fitnessowi wymiar 3D

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-11-22 | 15:30
Reebok CrossFit podjął współpracę z londyńskimi artystami, aby wspólnie stworzyć największy na świecie Obraz 3D.
Reebok oraz CrossFit wspólnie kontynuują swoje działania, polegające na zachęceniu ludzi z całego świata do dbania o swoja formę fizyczną, przedstawiając próbę pobicia dwóch Rekordów Świata – stworzenia Największego Obrazu 3D oraz Najdłuższego obrazu 3D – w trakcie Światowego Dnia Rekordów Guinessa. Aby osiągnąć zamierzony cel, Reebok CrossFit podjął współpracę z mieszkającymi w Londynie artystami ulicznymi „3D Joe and Max" - stworzyli oni w przestrzeni miejskiej zapierające dech w piersiach, zjawiskowe dzieło.
Obraz, mający zająć ponad 1000 mkw., został oficjalnie zaprezentowany 17 listopada przy obecności ponad 200 000 osób z całego świata, które spotkają się, aby wspólnie świętować Dzień Rekordów Guinessa. Obecnie imponujący rekord największego na świecie Obrazu 3D należy do chińskiego artysty Qi Xinghua i wynosi 892.15 mkw. Reebok CrossFit zamierza nie tylko pobić dotychczasowy wynik, ale również zapewnić sobie wpis w Księdze Rekordów Guinessa w kategorii Najdłuższy Obraz 3D na świecie (aktualny rekord to 60.46m).
Wyjątkowy obraz, technicznie określany jako anamorficzna sztuka ulicy, przedstawiać będzie niebezpieczne urwiska i krawędzie klifu i był prezentowany na obszarze Canary Wharf w londyńskiej West India Quay - od czwartku, 17 listopada, do piątku, 18 listopada. Wizualna ekstrawagancja obrazu sprawiła, że stworzył on interaktywne otoczenie 3D, które stanie się pretekstem do zachęcania ludzi do uprawiania sportu i spróbowania takich ćwiczeń z zakresu treningu CrossFit, jak pull-up i kettle bell swings. Dzięki gigantycznemu Obrazowi 3D podczas ćwiczeń będzie się miało wrażenie jakby wisiało się nad przepaścią lub stało na skraju urwiska. Aby wziąć udział w tym niesamowitym wydarzeniu i być na Canary Wharf podczas bicia rekordu Guinessa, uczestnicy zostaną poproszeni o otagowanie siebie i dzielenie się na www.facebook.com/reebok swoją aktywnością na tle nowopowstałego dzieła 3D.
W tym roku, Reebok, czyli jedna z wiodących na świecie marek fitnessowych nawiązała współpracę z  CrossFit - rewolucyjnym siłowo-wytrzymałościowym programem treningowym. Reebok i CrossFit wspólnie dążą do zmiany sposobu, w jaki ludzie postrzegają, definiują i praktykują fitness.
Dla wielu ludzi na całym świecie fitness to aktywność podejmowana z poczucia obowiązku, na podstawie zaleceń lekarza lub w celu utrzymania stałej masy ciała. Reebok chce przez promowanie treningu CrossFit wprowadzić alternatywę – dlatego promuje fitness w całkowicie nowej odsłonie.
Reebok został sponsorem tytularnym CrossFit Games, światowej premiery wydarzenia mającego na celu znalezienie człowieka o najlepszej kondycji na świecie - Fittest on Earth™. Reebok CrossFit prezentuje również CrossFit „boxes” – to określenie używane jest na całym świecie do opisania sal gimnastycznych przeznaczonych dla tej dziedziny - oraz przedstawia kolekcję butów i ubrań zaprojektowanych specjalnie do treningu i zawodów CrossFit.
- Każdy wie, że fitness jest ważny, ale nie jest to coś, co ludzie robią dlatego, że chcą – powiedział Chris Froio, Global Head of Fitness w Reebok. - Nasza współpraca z CrossFit to nie tylko tworzenie przełomowych butów i strojów do ćwiczeń czy sponsorowanie wydarzeń. Współpracujemy z CrossFit także dlatego, że jest to niesłychanie efektywny program ćwiczeń, a także unikalne doświadczenie, które stanowi świetną zabawę, a przy okazji buduje społeczność. Osiąganie pożądanych rezultatów sprawia, że coraz więcej ludzi wybiera CrossFit, aby osiągnąć jeszcze więcej dzięki odmieniającemu życie, bezcennemu doświadczeniu.
Greg Glassman, współzałożyciel CrossFitt, powiedział: - Celem CrossFit jest zmiana świata poprzez trening, dlatego współpraca z Reebok – firmą, która powstała na fundamencie fitnessu i treningu, które są częścią jej DNA – jest doskonałym krokiem. Pasja Reebok do fitnessu jest widoczna we wszystkich aktywnościach marki – od produktów, które wytwarza do sposobu, w jaki pracownicy Reebok przyjęli kulturę  CrossFit - wspólnie pracujemy, aby pokazać światu fitness.
Zobacz sklepy Reebok w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Reebok
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-11-26 do 2011-12-31

Zobacz także

Reebok Crossfit nadaje fitnessowi wymiar 3D

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.