Rozwiązanie oparte jest na centralnym zarządzaniu kolekcjami, polityką cenową i promocjami oraz na centralnej administracji. Administrator otrzyma pakiet narzędzi (Pulpit Managera), pozwalających na szybką realizację wszystkich zadań związanych z prawidłową pracą systemu.
Do zarządzania siecią sprzedaży przewidziano narzędzia, wspierające centralne zarządzanie. Wdrożone zostaną moduły obejmujące: zarządzanie asortymentem, cennikami, przecenami i promocjami, planami sprzedaży dla salonów, jak również zarządzanie reklamacjami klienckimi i kurierskimi, a także raportowanie. Aplikacja Salon.Net wspierająca bieżącą sprzedaż w sklepach, została zaprojektowana z myślą o intuicyjnej i szybkiej obsłudze.
-
Pierwsze, pilotażowe wdrożenia systemu nastąpią pod koniec tego roku, a kolejne salony będą sukcesywnie objęte systemem w 2012 roku - mówi przedstawiciel Qumak-Sekom S.A. -
System będzie obsługiwał docelowo ponad 450 sklepów, należących do marek: Textilmarket, Top Secret, Troll i Drywash – dodaje Bogusz Kruszyński Prezes Zarządu firmy Redan S.A.
W ramach projektu będą wykonane modyfikacje dostosowujące system do potrzeb użytkownika. Zostaną przeprowadzone szkolenia i wsparcie dla wewnętrznego help-desku oraz trenerów biznesowych, które pozwolą na samodzielne zrealizowanie wdrożenia systemu w całej sieci sklepów.
Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce grupa kapitałowa zatrudnia ponad półtora tysiąca osób.
Oferta Qumak – Sekom koncentruje się na usługach w czterech strategicznych obszarach: aplikacje biznesowe, integracje systemowe, technologie inteligentnego budynku oraz usługi wsparcia i serwisu technologicznego.
Tagi: