Redan wypracował w 2010 r. zysk zgodny z prognozą

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-03-03 | 08:40
Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów Textilmarket, podsumowała wyniki po czterech kwartałach minionego roku. Grupa w 2010 roku zrealizowała wyniki zakładane we wcześniejszej prognozie, a w 2011 oczekuje wzrostu skonsolidowanego zysku netto do poziomu 14 mln zł.
Zysk netto Redan wypracowany w 2010 r. wyniósł 5,8 mln zł, a przychody Grupy 324 mln zł. Lokomotywą Grupy jest segment dyskontowy. W sklepach Textilmarket realizowana jest ponad połowa sprzedaży. Jej poziom zwiększył się w 2010 r. o 19% względem 2009 r. do kwoty 170 mln zł. W tym także segmencie została wypracowana dominująca część zysku. - Bardzo ważną zaletą sieci Textilmarket jest utrzymanie wysokiej rentowności w trakcie szybkiego rozwoju – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan S.A. – Wskazuje to na potencjał do jeszcze większych zysków w kolejnych latach. W 2010 r. liczba sklepów zwiększyła się o 45, a plany na 2011 r. są jeszcze bardziej ambitne – zarząd zakłada wzrost o ponad 60 sklepów.
Na poprawę wyników całej Grupy w 2010 r. duży wpływ miał także sektor modowy. Pomimo, że nadal została poniesiona na nim strata, to jednak była ona mniejsza o ponad 10 mln zł niż w roku poprzednim. W Polsce na tej działalności został odnotowany 6% wzrost sprzedaży, która wyniosła 138,4 mln zł. Przychody tego sektora za granicą zwiększyły się względem 2009 roku o 68% i wyniosły 11,7 mln zł. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (tzn. takich, które działały w poszczególnych miesiącach zarówno w 2009, jak i 2010 roku) w sektorze modowym wzrosła o 8%, w samych salonach multibrandowych Top Secret&Friends o 19%. - Jesteśmy zadowoleni z realizacji prognoz i powrotu koniunktury na rynku modowym. Wzrost zysku na sklepach porównywalnych cieszy nas szczególnie, gdyż  jest to bardzo dobra wskazówka  na przyszłość – powiedział Bogusz Kruszyński.
- W latach 2011-2012 będziemy kontynuować rozwój w  obu naszych obszarach działalności: na rynku dyskontowym poprzez sieć Textilmarket oraz na rynku modowym wzmacniając nasze marki Top Secret, Troll i Drywash – powiedział Bogusz Kruszyński.  W 2011 roku Zarząd Grupy Redan zakłada osiągnięcie sprzedaży na poziomie ponad 416 mln zł, a w 2012 roku między 508 a 540 mln zł.
Zobacz sklepy Top Secret w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Top Secret
Zobacz sklepy Troll
Zobacz kolekcje Troll
Zobacz sklepy Top Secret&Friends
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Redan wypracował w 2010 r. zysk zgodny z prognozą

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.