Nowością jest wykorzystanie licznych podświetleń plakatów w technologi LED. Wystrój wnętrz jest zgodny z konceptem marki. Charakteryzuje się lśniącą bielą i uporządkowaną przestrzenią. Ten rozpoznawalny design jest jednym z elementów wyróżniających francuskie salony i kojarzy się z wartościami marki Jean Louis David. Pierwszym nowym otwarciem w roku 2014 była renowacja i rebranding salonu Lovely Look mieszczącego się w C.H. M 1 w Markach pod Warszawą. Pod szyldem Jean Louis David salon został otwarty 15 marca.
Kolejne rebrandingi salonów miały miejsce w centrum handlowym M1 w Zabrzu oraz galerii przy ulicy Tuwima 26 w Olsztynie. Olsztyński salon został otwarty 6 września, natomiast w Zabrzu w nowej odsłonie 27 września br. Plany na początek roku 2015 przewidują renowację prestiżowego warszawskiego salonu przy ul. Puławskiej.
Provalliance Poland Sp. z o.o. odpowiada za rozwój sieci Jean Louis David w Polsce do której należy łącznie 37 salonów. Spółka posiada również 13 salonów marki Lovely Look.
Tagi: