Rebranding logotypu Top Secret

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-08-27 | 14:25
Znana marka odzieżowa Top Secret rozwija swoją strategię Express Yourself i odświeża swój wizerunek poprzez stworzenie nowej identyfikacji wizualnej marki - rebranding logotypu.
Realizacja strategii Express Yourself wpłynęła na bardziej nowoczesną komunikację marketingową Top Secret  oraz odświeżenie oferty produktowej. Kolekcje  są nowoczesne, odważne, zgodne z aktualnymi trendami, jednocześnie odwołujące się do emocji, kobiece i męskie. Oferta jest uzupełniana liniami Fashion Collection opartymi na „gorących” trendach mody.
Celem rebrandingu logotypu Top Secret jest zmiana percepcji marki i odświeżenie wizerunku na bardziej nowoczesny i zgodny z przyjętą strategią komunikacji. Przeprowadzone badania marketingowe potwierdzają, że marka Top Secret ma dość wysoką (18%) rozpoznawalność spontaniczną i bardzo wysoką (76%) wspomaganą rozpoznawalność brandu, stąd decyzja o odświeżeniu, nie zmianie, dotychczasowego logotypu.
Głównym zabiegiem jest refresh typografii i usunięcie czarnej apli. Nowym znakiem marki stały się wyciągnięte z tła achromatyczne litery Top Secret, uzupełnione strategicznym hasłem Express Yourself.
Zmiana logotypu dokonana została wewnętrznie przez grafików Top Secret. Rebranding w oznaczaniu produktów i punktach sprzedaży potrwa klika miesięcy. Stare logo będzie znikało i będzie sukcesywnie zastępowane przez nowe. 
Marka Top Secret powstała w 1996 roku. Jest wiodąca marką znajdująca się w modowym sektorze działalności Grupy Kapitałowej Redan. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty w 2002 roku. Obecnie Top Secret  z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje w internecie oraz w sklepach stacjonarnych na terenie Polski, Rosji i Ukrainy. Marka jest  kierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, żyjących szybko i intensywnie, dla których ubiór ma znaczenie i  jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości -  „Express Yourself”.  Adresaci Top Secret akceptują w pełni siebie i wielkomiejskie środowisko, w którym żyją,  stawiają na autentyzm,  a moda jest dla nich narzędziem wyrażania siebie. W świecie Top Secret pełnym piękna i zmysłowości każdy może wykreować swój własny niepowtarzalny styl.

Zobacz sklepy Top Secret w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Top Secret
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-06-15 do 2012-06-17

Zobacz także

Rebranding logotypu Top Secret

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.