CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego COSTA COFFEE, zastąpi polskie marki coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven. Proces zmian rozpoczął się wcześniej niż zakładano, a jego przebieg jest dynamiczny.
Aktualnie COSTA COFFEE to jedna z najszybciej rozwijających się marek kawiarni w Wielkiej Brytanii oraz całej Europie. Sieć posiada blisko 2800 lokali w 29 państwach na całym świecie.
-
W 2010 roku CHI Polska S.A. połączyła się z konsorcjum COSTA Ltd, częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC, jedną z najszybciej rozwijających się firm z grupy FTSE 100. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzących do pełnego procesu rebrandingu. Najważniejsze było precyzyjne zrozumienie potrzeb naszych klientów, aby móc właściwie przygotować propozycje, które, mamy nadzieję, spotkają się z ich uznaniem. W bardzo krótkim czasie zrealizowaliśmy działania z bardzo wielu obszarów, co pozwoliło nam na wcześniejsze rozpoczęcie procesu rebrandingu. Działamy szybko i energicznie, czego efektem są pierwsze, otwierane właśnie kawiarnie COSTA COFFEE – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający w CHI Polska.
Pierwsza faza rebrandingu potrwa do czerwca 2014 roku. 21 warszawskich kawiarni, w tym wszystkie COSTA by coffeeheaven i wybrane kawiarnie coffeeheaven, aktualne sa na etapie zmian. W pierwszym tygodniu marca działanie rozpoczęły COSTA COFFEE w Galerii Mokotów na poziomie 0 i +1, a także kawiarnia w budynku Nordea House. Dwa tygodnie później uruchomiony zostanie także lokal w Sadyba Best Mall. Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie natomaist CHI Polska będzie zarządzała tylko marką COSTA COFFEE.
-
COSTA COFFEE zobowiązuje. Jest to pierwsza sieć kawiarni w pełni kontrolująca proces przygotowania kawy, od pozyskania ziaren, przez ich kompozycję i specjalny proces wolnego wypalania, aż po mistrzowskie przygotowanie kawy przez naszych baristów. COSTA COFFEE to nowa jakość. Wszystkie kawy przygotowujemy na bazie legendarnej mieszanki Mocha Italia. Rozszerzamy menu śniadaniowe, pojawią się chrupiące, świeże i zdrowe bagietki. Posiłki lunchowe zostaną przygotowane w piecu. Wszystkim zabieganym proponujemy wyborne quiche’e, a dbającym o linię absolutny hit – niskokaloryczne mini-sałatki – o zmianach opowiada Jolanta Borowska, dyrektor marketingu.
Tagi: