-
Bezpośrednią przyczyną zamknięcia naszego sklepu są zmiany w aranżacji wnętrz centrum handlowego Jantar, które właściciel obiektu wprowadziła bez porozumienia z naszą firmą - tłumaczy Agnieszka Łukiewicz-Stachera, rzecznik prasowy Real. -
Zmieniono lokalizację wejścia do hipermarketu, przekierowując tym samym ruch klientów w kierunku innych części centrum handlowego. Wydłużono znacznie odległość pomiędzy naszym sklepem a parkingiem (co w przypadku dużych, ciężkich zakupów przewożonych w koszach stanowi duże utrudnienie dla klientów). Nieprawidłowa organizacja ruchu na parkingu oraz zbyt wysokie krawężniki to dodatkowe przeszkody - dodaje.
Wszystkie te zmiany spowodowały, że zakupy w Realu niestety stały się uciążliwe dla klientów, co w efekcie doprowadziło do drastycznego spadku ich liczby. Jak twierdzi Pani rzecznik wszelkie propozycje polubownego rozwiązania sprawy przez właściciela CH Jantar zostały odrzucone, dlatego też Real podjął decyzję o zakończeniu współpracy.
-
W tej chwili najważniejszym celem naszej firmy jest zapewnienie wszystkim pracownikom sklepu możliwie jak najlepszych warunków rozstania ze spółką oraz pomocy w poszukiwaniu nowych miejsc pracy. Opracowaliśmy szereg rozwiązań, które w kolejnym kroku będą konsultowane ze Związkami Zawodowymi. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak trudne są w tej chwili warunki na rynku pracy. Dlatego też z każdym z pracowników będziemy rozmawiać indywidualnie, aby ewentualne propozycje były jak najlepiej dopasowane do jego potrzeb - wyjaśnia Agnieszka Łukiewicz-Stachera.
Zobacz sklepy Real w centrach handlowych
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Jantar
Zobacz sklepy w CH Jantar
Tagi: