Raport twórców Blog Day Wrocław od Pasażu Grunwaldzkiego

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-10-05 | 12:09

Organizatorzy konkursu Blog Day Wrocław – agencja Royal Brand PR i Pasaż Grunwaldzki – opublikowali raport o dolnośląskiej blogosferze. Dokument stanowi podsumowanie pięciu edycji inicjatywy, zawiera wypowiedzi ekspertów i laureatów, a także analizę badania, w którym wzięło udział ponad 100 lokalnych twórców.

Dolny Śląsk ze stolicą we Wrocławiu to prawdopodobnie trzecia, po Warszawie i Trójmieście, siła polskiej blogosfery. – W raporcie chcieliśmy pokazać to, co jest największą wartością konkursu Blog Day Wrocław, czyli różnorodność i potencjał dolnośląskiej blogosfery. Przeglądając blogi zwycięzców dotychczasowych edycji oraz wnioski dostępne w opracowanym raporcie, można się przekonać, jak ciekawy jest dorobek lokalnych twórców, ludzi o wielu pasjach i zainteresowaniach. Z dokumentu dowiemy się też, kim jest dolnośląski bloger, jak wygląda jego codzienna praca i jakie blogi czyta oraz co osiągnął uczestnicząc w konkursie – tłumaczy Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki.

Raport ukazuje listę laureatów i wyróżnionych z pięciu edycji konkursu Blog Day Wrocław, a także wypowiedzi ekspertów: Pawła Tkaczyka i Moniki Czaplickiej. Całość ubogacają wywiady z jurorami, m.in.: z Marią i Jakubem Paskami (oczekujac.pl), Martą Hennig (codzienniefit.pl) oraz dziennikarką Lucyną Róg.

Organizatorzy sporo miejsca poświęcili również badaniu z udziałem lokalnych twórców. Z opublikowanych wniosków dowiedzieć można się, że najczęściej podejmowaną formą współpracy z firmami przez dolnośląskich blogerów są testy i recenzje, a wśród planowanych zmian na platformie najczęściej wymienia się: nowy layout strony i publikacja treści video.

Z kolei najpopularniejszymi tematami podejmowanymi przez lokalnych blogerów są kulinaria (23% ankietowanych blogerów), moda oraz life-style. A do prowadzenia platformy najbardziej motywuje twórcę chęć rozwijania własnych zainteresowań.

Blog Day to konkurs na najciekawsze blogi prowadzone przez mieszkańców Dolnego Śląska. Organizowany jest od sześciu lat przez wrocławskie Centrum Handlowo-Rozrywkowe Pasaż Grunwaldzki. Za koordynacje i prowadzenie konkursu odpowiada agencja public relations Royal Brand PR.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-11-02 do 2016-11-23

Źródło: Pasaż Grunwaldzki

Raport twórców Blog Day Wrocław od Pasażu Grunwaldzkiego

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.