Rank Progress, inwestor Galerii Tęcza w Kaliszu, rozpoczął nietypową kampanię promocyjną obiektu. 1 września na kaliski rynek zaprosił tysiące mieszkańców do wspólnej zabawy zatytułowanej „Kalisz w barwach tęczy” oraz do castingu „Wybierz się do reklamy”. Najmłodszy uczestnik walki o miejsce na billboardach – Szymek – miał 7 tygodni, zaś najstarszy – Bolek – prawie 70 lat. Zwycięzcy zmagań zostaną twarzami nowego centrum handlowego.
-
Udział w sesji to nie tylko niezapomniana przygoda. Wybrane osoby zaprosimy do współpracy w działaniach promujących nowe centrum handlowe. Nie szukamy nieskazitelnych modeli, ale prawdziwych ludzi reprezentujących mieszkańców całego regionu – mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress.
Podczas dziesięciogodzinnego castingu zrobiono ponad trzy tysiące zdjęć. Jeszcze we wrześniu cały region ostrowsko-kaliski pozna twarze, które staną się ambasadorami Galerii Tęcza. Wtedy też Rank Progress przedstawi szczegóły zaplanowanej nietypowej akcji promocyjnej. Ale już teraz organizator zaprasza wszystkich uczestników castingu na otwarcie Galerii Tęcza, gdzie każdy otrzyma w prezencie swoje zdjęcie zrobione 1 września.
Podczas otwarcia 22 października będzie można także podziwiać rodzinne tęczowe zdjęcie kaliszan. Zrobiono je w samo południe 1 września na kaliskim rynku, podczas zabawy przygotowanej wspólnie przez Rank Progress i Urząd Miejski w Kaliszu. Honorowy patronat nad tą inicjatywą objął Prezydent Kalisza. Największe zdjęcie kaliszan będzie można podziwiać na specjalnej wystawie w Galerii Tęcza.
-
Ten barwny obraz będzie na pewno niezwykłą pamiątką dla mieszkańców miasta. Mamy nadzieję, że każdy miło będzie wspominał wszystkie atrakcje – zmagania dj-ów, szkół tanecznych i lokalnych zespołów, malowanie tęczowych karmników przez dzieci ze szkół podstawowych oraz pokazy fitness – dodaje Halina Wyborska, rzecznik prasowy firmy Rank Progress.
W Galerii Tęcza swoje salony będzie miało prawie 80 najemców. Wśród nich znajdą się między innymi takie marki, jak: Apart, Big Star, Camaieu, CCC, drogerie Douglas, Rossmann i Yves Rocher, Empik, H&M, Home&You, należące do sieci LPP Cropp, House, Mohito i Reserved, Media Expert, Orsay, sklepy z artykułami dziecięcymi Smyk i 5 10 15, Solar, sportowe Adidas, Nike i Reebok, Tally Weijl, Triumph, Vision Express, Wojas, restauracja Broaster Chicken oraz kino Cinema3D.
Nowe centrum handlowe stanie się jednym z największych pracodawców w regionie. Po otwarciu pracę znajdzie w nim około 800 osób.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: