W lutym bieżącego roku przychód ze sprzedaży detalicznej spółki Próchnik wyniósł 3,4 mln zł, co w stosunku do roku poprzedniego daje wzrost na poziomie 3%. Wartość sprzedaży w lutym 2015 roku kształtowała się na poziomie 3,3 mln zł.
Rage Age w lutym poprzedniego roku zanotował przychód ze sprzedaży wynoszący 1,3 mln zł, a w analogicznym okresie czasu 2016 roku wynik ten kształtował się na poziomie 0,9 mln zł, dając spadek o 28% rok do roku. A.F. Próchnik natomiast zanotował wzrost przychodów o 24%, co w lutym bieżącego roku dało 2,4 mln zł, w porównaniu do 1,9 mln zł w roku 2015. Marża detaliczna brutto obu podmiotów w 2016 roku wyniosła 44%.
Oferta A.F. Próchnik obejmuje klasyczne koszule, garnitury czy płaszcze, natomiast Rage Age jest połączeniem formalnego doświadczenia z rebeliancką, artystyczną przeszłością Rafała Czapula - kreatora kolekcji. Tworzą ją garnitury, marynarki, płaszcze, kurtki, ale również jeansy, t-shirty, koszule oraz akcesoria. Rage Age by Czapul prowadzi sprzedaż w salonach własnych i franczyzowych.
Tagi: