Centro to typowy przykład sieci fast fashion. Taka koncepcja handlowa zakłada dostarczanie na rynek najpopularniejszych w danym momencie fasonów i kolorów ubrań, obuwia, dodatków. Sklep kieruje swoją ofertę do modnych kobiet i mężczyzn w wieku od 17 do 30 lat. Asortyment każdego sklepu liczy ponad 2000 modelów obuwia i akcesoriów - fashion, casual, sport oraz classic.
-
Nasz kolejny salon postanowiliśmy otworzyć właśnie w Galerii Słonecznej w Radomiu, bo widzimy tu duży potencjał. Rynek docelowy radomskiej galerii to 650 000 osób. Niewiele centrów handlowych w Polsce może poszczycić się dotarciem do tak szerokiego grona odbiorców. Cieszymy się, że już wkrótce mieszkańcy Radomia i regionu poznają nasze niepowtarzalne, oferowane w przystępnej cenie kolekcje - mówi przedstawicielka Centro - Joanna Purzyńska.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Słonecznej w centrach handlowych
Zobacz sklepy w Galerii Słonecznej
Tagi: