-
Tomaszów Mazowiecki to czwarte co do ludności miasto w województwie
łódzkim. Uważamy, że jest to miejsce z ogromnym potencjałem dla naszej
marki. Idealnie wpisuje się w strategię rozwoju firmy ponieważ chcemy
być obecni zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych
miejscowościach – mówi Aleksandra Posiadła, Manager ds. Ekspansji Quiosque.
Aby
zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego
optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m kw., w
mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w
zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m kw. netto.
Oferta
marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku
życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej
elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie i swobodnie
niezależnie od okazji.
Tagi: