Istniejąca od ponad dwudziestu lat na rynku polska marka odzieżowa Quiosque konsekwentnie realizuje przyjęte założenia dotyczące rozwoju sieci. W 2015 roku otwarto 19 nowych salonów, a wiele istniejących już butików poddano remodelingowi.
Po otwartych na początku grudnia salonach w centrum handlowego w Olsztynie przy ulicy Krasickiego oraz Centrum Handlowym Forum w Gliwicach przyszedł czas na kolejny salon w Warszawie, w galerii przy ulicy Górczewskiej oraz salon w Toruniu, w centrum handlowym przy ulicy Żółkiewskiego. Obecnie cała sieć Quiosque liczy 126 salonów, w tym 5 outletów oraz sklep internetowy.
-
W 2016 roku zamierzamy nadal realizować przyjętą strategię dynamicznego rozwoju sieci poszukując nowych lokalizacji zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. W planach mamy otwarcie minimum 12 nowych salonów - mówi Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę, a jej kolekcje to połączenie klasycznych wzorów z nowoczesnymi trendami.
Tagi: