Do grona najemców Galerii Północnej dołączył Quiosque - polska marka z ponad 20 letnią tradycją na rynku. Oferta Quiosque jest skierowana do kobiet, które chcą czuć się elegancko i swobodnie, niezależnie od okazji. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę, a jej kolekcje to połączenie klasycznych wzorów z nowoczesnymi trendami. To kolejny najemca z sektora fashion, który dołączył do portfolio centrum w ostatnich tygodniach.
– Obecnie finalizujemy proces komercjalizacji. W każdym tygodniu podpisujemy umowy z nowymi najemcami, którzy doceniają potencjał handlowy północnej Warszawy. W ostatnim czasie były to głównie marki modowe, których tak bardzo brakuje w tej części miasta – podsumowuje Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. – Oferta Quiosque, która łączy w sobie elegancję i wygodę na pewno spotka się z zainteresowaniem naszych klientów – dodaje.
Pierwszy salon Quiosque powstał w Bydgoszczy w 1992. Dziś sieć marki liczy ponad 130 punktów w całej Polsce i cały czas się rozwija. W myśł hasła „jesteśmy różne, jesteśmy piękne” marka oferuje klientkom ubrania w rozmiarach od 34 do 48. Quiosque dowodzi, że każda kobieta może wyglądać pięknie, niezależnie od rozmiaru i typu sylwetki, a odpowiednio dobrane fasony i kolory ubrań mają jedynie to piękno podkreślić. W każdym z salonów Quiosque, klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotycząca stylizacji.
– Klientki doceniają uniwersalność naszych produktów. Projektujemy je tak, aby drobna zmiana dodatków pozwalała tę samą sukienkę założyć do biura, na rodzinną uroczystość, czy wieczorne spotkanie. Dużo uwagi poświęcamy też wygodzie. Nasze propozycje muszą być idealnie skrojone i z dobrej jakości materiałów. Tylko wtedy zachowają swój nienaganny wygląd przez cały dzień, a właśnie tego oczekują dziś nowoczesne kobiety. Jesteśmy polską marką i większość naszych kolekcji jest szyta w kraju. Znajomość potrzeb i oczekiwań polskich kobiet sprawia, że naszymi produktami możemy realnie konkurować z zagranicznymi firmami – podkreśla Monika Kujas, PR Manager Quiosque.
W transakcji najmu firmie GTC – deweloperowi Galerii Północnej – doradzali eksperci z JLL.
– Cieszy nas, że popularna polska marka odzieżowa Quiosque dołączyła do grona najemców modowych Galerii Północnej, która jest najbardziej wyczekiwanym obiektem handlowym w stolicy – dodaje Ada Budynek, Młodszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.
Galeria Północna zlokalizowana jest przy ul. Światowida. To pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy. Ponad 64 tys. m kw. wraz z 2 300 miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku w II kwartale 2017 r. Inwestor – Grupa GTC – szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Moshe Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu umożliwiającą aktywny wypoczynek. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold.
Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour, Dunkin’ Donuts. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman & Wakefield oraz JLL.