Grupa młodych ludzi na rowerach przemierza miasto i wymierza sprawiedliwość w niekonwencjonalny sposób. Ich twarze kryją oryginalne, jaskrawe maski. Mówią o sobie Pure Evil Crew. Są bohaterami najnowszej kampanii marki Cropp, promującej kolekcję jesienno-zimową, która rozpoczęła się 2 września.
Pure Evil Crew to grupa czworga, młodych i aktywnych przyjaciół, którzy postanowili walczyć ze zjawiskami irytującymi ich rówieśników. Podejmują swoje działanie, gdy większość osób pozostaje obojętna. Walczą między innymi z utrudnieniami dla rowerzystów i pieszych poruszających się po mieście czy z właścicielami psów, niesprzątającymi po swoich pupilach. Zawsze szukają kreatywnego i nie zawsze „grzecznego” rozwiązania tych problemów, balansując na granicy legalności.
Początkiem kampanii było uruchomienie serwisu internetowego w nowej odsłonie oraz publikacja pierwszego z planowanej serii filmów rejestrujących akcje ekipy Pure Evil. Film błyskawicznie rozprzestrzenił się w Sieci i wywołał burzliwą dyskusję na forach i portalach społecznościowych.
Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Wiele osób zadeklarowało chęć przyłączenia się do Pure Evil Crew oraz zaproszenia ich do swojego miasta, aby zmierzyli się z podobnymi problemami.
Wyrazistym elementem kampanii Pure Evil są również zdjęcia oraz seria krótkich filmów, autorstwa Łukasza Ziętka, zarejestrowanych podczas nocnych sesji zdjęciowych w Berlinie. Wypełniają one serwis internetowy, tworząc jego mroczny i tajemniczy klimat, inspirowany charakterem miasta.
W najbliższym czasie planowane są kolejne działania w ramach koncepcji Pure Evil, w tym emisja kolejnych filmów z udziałem ekipy. Charakterystyczne logo Pure Evil trafiło na produkty dostępne w sieci sklepów Cropp Town.
Zobacz sklepy Cropp w galeriach handlowych
Zobacz kolekcje Cropp
Tagi: