Uczniowie z sześciu szkół stanęli przed wyjątkowymi zadaniami. Mieli zaprojektować oddział marki Top Shop w Los Angeles lub pop-up z motywem Rio dla marki strojów kąpielowych Speedo.
Konkurs na zaprojektowanie oddziału Top Shop wygrała Tin Wai Venus Pang z Glasgow School of Art. Wyróżnienie w tej kategorii otrzymała natomiast Hannah Lloyd z Manchester Metropolitan University.
Konkurs na projekt dla marki Speedo wygrała Sammie Shaw z University of Huddersfield, studentka drugiego roku. Wyróżnione zostały również prace Emily Waterston z Kingston University i Jake′a Deith′a z Nottingham Trent University.
Jury było pod ogromnym wrażeniem wszystkich prac, kreatywności i niestandardowego podejścia do tematu uczestników.
- Dzisiaj rozpoczęcie kariery w dziedzinie projektowania jest o wiele trudniejsze i bardziej wymagające, niż wtedy kiedy my stawialiśmy pierwsze zawodowe kroki - komentował Guy Smith, design director w Arcadia Group.
O Retail Design Expo:
Retail Design Expo to wydarzenie, którego organizatorem jest Legend Exhibitions. Łącząc dziedziny takie jak projektowanie przestrzeni retail, visual merchandising, budowanie marki i doświadczenia zakupowe, wydarzenie odzwierciedla to, jak branża retail odpowiada na rosnące wymagania klientów. Targi uzupełniają liczne wydarzenia towarzyszące, w tym m.in. konkursy dla studentów, warsztaty, panele dyskusyjne i prelekcje.
Wśród patronów medialnych wydarzenia był m.in. magazyn Shopping Mall Expert.
Tagi: