–
Od wielu lat klienci cenią nas za unikatowy produkt i najwyższej jakości obsługę. Jesteśmy dumni z faktu, że nasi klienci należą do najbardziej zadowolonych w Polsce – podkreśla Patrycja Hatalska, Dyrektor Marketingu Vistula Group.
Godło Jakości Obsługi zdobywają tylko te firmy, które zdaniem klientów oferują najwyższe standardy obsługi i są dla nich najbardziej przyjazne. Jest to już IV Edycja Programu, który regularnie bada ogólnopolską jakość obsługi firm i instytucji oraz poziom satysfakcji klientów. Wyróżnienie przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa w programie. O wynikach nie decydują specjaliści z naukowymi tytułami, tylko sami klienci na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń. Każda firma, która je otrzymuje buduje w oczach swoich klientów wizerunek firmy, dbającej o jakość obsługi, otwartej na opinie i potrzeby konsumentów.
Tagi: