Przychody ze sprzedaży CDRL S.A., właściciela marki Coccodrillo, w sieci polskich sklepów wzrosły w styczniu o 35% rok do roku i wyniosły 9,23 mln zł. Spółka podała też, że przychody ze sprzedaży przez internet utrzymały się w styczniu na poziomie sprzed roku. Wyniosły one 0,47 mln zł wobec 0,48 mln zł w styczniu 2014 r.
Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednim roku (wzrost o 27%).
Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły w zeszłym roku 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40%). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.
Sieć handlowa Coccodrillo w Polsce posiada 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów. Według stanu na koniec 2014 r., na całym świecie spółka ma 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii.
CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Oferta publiczna spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem o czym świadczy fakt, że stopa redukcji w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła aż 81,75%. Wcześniej spółka z sukcesem przeprowadziła ofertę publiczną z której pozyskała 14,9 mln zł brutto na rozwój. Część z tych środków jest przeznaczona na rozbudowę sieci sprzedaży.
Tagi: