Agora Bytom funkcjonuje na rynku od ponad 5 lat i obecnie przechodzi etap rekomercjalizacji. W śląskiej galerii pojawiają się kolejne ciekawe marki i obiekty usługowe. Właśnie dokonano oficjalnego otwarcia salonu nowego najemcy – marki Monnari.
-
Staramy się regularnie poszerzać ofertę, by jak najlepiej odpowiadała na zmieniające się oczekiwania klienta. Wierzymy, że pomoże w tym również marka Monnari – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.
Istniejące od 1998 roku Monnari, to lider w segmencie eleganckiej i markowej odzieży dla kobiet. Oferta marki odzwierciedla światowe trendy modowe i jest kierowana do kobiet aktywnych i nowoczesnych. Swoją pozycję na rynku Monnari ugruntowała konsekwentnie stawiając na jakość swoich produktów – od odzieży, przez akcesoria, po buty, torby i biżuterię. W związku z otwarciem salonu, Monnari przygotowało specjalną ofertę dla klientów Agory Bytom – przez pierwsze tygodnie czeka na nich rabat w wysokości 50 proc. na całą ofertę.
To nie koniec tegorocznych nowości w Agorze Bytom - jeszcze przed Świętami planowane jest otwarcie salonu prasowego Kolporter. To następny krok ku pełnej multifunkcjonalności bytomskiego obiektu. Na tym nie koniec. Kolejne nowe sklepy i punkty usługowe pojawią się w Agorze Bytom w I kwartale 2016 roku – wśród nich znajdzie się m.in. placówka banku Millenium.
Tagi: