Marka Promod wraz z francuskim artystą kaligrafem Nicolasem Ouchenir,
stworzyła zestaw oryginalnych liter do spersonalizowania każdej pary
tenisówek. Od 18 lutego do 2 marca przy zakupie każdej pary tenisówek
Patty, znajdujących się w ofercie wiosennej kolekcji Promod, klientki
otrzymywały dwie plansze liter. Dzięki nim, tenisówki zakupione w sieci
sklepów Promod, mogą nabrać niepowtarzalnego charakteru
odzwierciedlającego styl osoby, która je nosi.
Marka Promod została założona w 1975 roku przez Francuza Francisa Charles′a Pollet. Firma Promod pojawiła się na rynku europejskim w 1990 roku. Następnie rozpoczęła swoją działalność na Bliskim Wschodzie otwierając w 1999 roku pierwszy sklep w Arabii Saudyjskiej. W tym samym roku powstał pierwszy sklep internetowy Promod. W 2006 roku marka Promod rozszerzyła swoją działalność pojawiając się w Azji. W 2013 Promod otworzył pierwsze sklepy w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytani oraz stworzył kolekcję męską. Promod to marka uosabiająca naturalny, lekki a przede wszystkim francuski styl. Aktualnie jest dostępna w ponad 50 krajach na świecie.
Tagi: