Eksperci od zarządzania relacjami z klientem nominowali zintegrowany z aplikacją mobilną program lojalnościowy Galerii Katowickiej do nagrody Loyalty Awards 2015 w kategorii najlepszy nowy program lojalnościowy. Nagrody zostaną wręczone podczas siódmej edycji Poland & CEE Customer Loyalty Summit 2016, największego, dorocznego spotkania branży lojalnościowej. W trakcie wydarzenia przedstawiciele Galerii Katowickiej zaprezentują także swój projekt w trakcie sesji poświęconej wzorowym praktykom w branży retail i retail marketingu.
Aż 98,5 proc. uczestników programu lojalnościowego zintegrowanego z aplikacją mobilną Galerii Katowickiej deklaruje zmianę swoich zwyczajów zakupowych i wybór Galerii Katowickiej na miejsce zarówno tych drobnych, jak i większych zakupów. Jako przyczynę klienci wskazują zarówno korzyści płynące z samego programu lojalnościowego, jak i pozostałych funkcji aplikacji, w tym w szczególności konkursów specjalnych, nawigacji zakupowej oraz kuponów cyfrowych.
W ciągu trzech miesięcy od wdrożenia aplikacji Navishopper wyniki Galerii Katowickiej stale rosną i aktualnie są one porównywalne do rezultatów bardzo dobrego okresu w roku poprzedzającym.
– Wydaje się, że nominacja do Loyalty Awards 2015 została przyznana Galerii całkiem słusznie bowiem od wdrożenia programu, tj. od świątecznego grudnia 2015 do lutego br. sprzedaż w całym obiekcie rosła odpowiednio o 25 proc., 18 proc. i 24,5 proc, natomiast sprzedaż odnotowywana w ramach samego programu o 67 proc. oraz 59 proc. – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.
W tym okresie (grudzień 2015 - luty 2016 r.) wzrosła również odwiedzalność Galerii Katowickiej – liczba klientów od momentu wprowadzenia programu w kolejnych miesiącach zwiększyła się o 23 proc., 17,5 proc. i 14 proc.
Wśród nominowanych do nagrody Loyalty Awards 2015, pomiędzy którymi rozegra się rywalizacja o miano najlepszego nowego programu lojalnościowego, obok Galerii Katowickiej, znalazły się firma VISA oraz Starbucks. Wyniki zostaną ogłoszone już 21 kwietnia na uroczystej gali w Krakowie.
Wielozadaniowa aplikacja mobilna Navishopper została wprowadzona w Galerii Katowickiej w grudniu ubiegłego roku. Jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie wdrożonym z sukcesem w galerii handlowej tej skali. Łączy kilka funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy, moduł konkursowy z nagrodami specjalnymi dla najlepszych klientów, moduł cyfrowych kuponów rabatowych oraz precyzyjną, poprawiającą komfort i skracającą czas zakupów, personalną nawigację zakupową współpracującą z infrastrukturą beaconów, wdrożoną w całej Galerii Katowickiej. Aktualnie z aplikacji mobilnej korzysta ponad 13 000 osób. Do chwili obecnej klienci Galerii za dokonane zakupy odebrali ponad 2 300 nagród.
Tagi: