Już wkrótce na polskim rynku pojawi się nowa marka Bartolucci, która specjalizuje się w produkcji ekologicznych drewnianych wyrobów artystycznych, elementów dekoracyjnych dla domu oraz drewnianych zabawek.
Rozwojem marki w Polsce na zasadzie franczyzy, a w przyszłości otwarciem kilku własnych salonów zajmie się firma Fashion Island. Bartolucci Italy prowadzi własne sklepy we Włoszech, poza granicami Włoch firma preferuje rozwój sieci z franczyzobiorcami, master franczyzobiorcami lub firmami, które ją reprezentują.
-
Jesteśmy pewni że Polacy pokochają markę Bartolucci. Produkty są piękne, kolorowe, ekologiczne i bardzo pomysłowe a do tego na każdą kieszeń. Już od 8-10 zł możemy nabyć coś dla siebie w tej magicznej krainie zwanej Bartolucci Italy. Dodatkowo na rynku zauważalna jest moda na rzeczy drewniane, tradycyjne. Wysokiej jakości wyroby są coraz bardziej doceniane przez Polaków. Koncept Bartolucci jest jedynym w swoim rodzaju na rynku. Oferta marki jest kierowana przede wszystkim do dzieci aczkolwiek osoba w każdym wieku może zdecydować się na zakup. Myślę że nasze produkty staną się idealnym prezentem dla każdego dziecka – mówi Sławomir Boroń, właściciel Fashion Island.
Ze względu na fakt, że koncept nie potrzebuje dużego metrażu, w Polsce powstaną głównie wyspy handlowe, prezentujące całą kolekcję marki. Planowany jest także rozwój poprzez stoiska w sklepach z zabawkami i wyrobami artystycznymi z wyższej półki. -
Najważniejsze dla marki jest duże natężenie ruchu, a więc odpowiednie lokalizacje to galerie handlowe w dużych miastach. Interesują nas także lokalizacje atrakcyjne turystycznie oraz centra dużych miast np. okolice krakowskiego rynku. W przypadku sklepów monobrandowych, ich powierzchnia nie powinna przekraczać 40-50 mkw. Przykładowo, sklep marki w Dubai Mall działa na powierzchni 22 mkw. i sobie radzi świetnie – mówi Sławomir Boroń.
W chwili obecnej nie jest jeszcze znana dokładna data wprowadzenia marki na polski rynek, gdyż strategia rozwoju jest w trakcie dopracowywania. W ciągu kilku najbliższych tygodni firma Fashion Island będzie mogła podać do wiadomości publicznej więcej szczegółów.
Bartolucci posiada sklepy monobrandowe w takich krajach jak Austria, Belgia, Monaco, Cypr, Estonia, Grecja, Niemcy, Portugalia, Litwa, Francja, Rumunia, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Ukraina, Japonia, Liban czy Emiraty Arabskie.
Tagi: