Zarząd Próchnik S.A. poinformował o przychodach podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej za marzec 2016 roku. Marka Próchnik w marcu bieżącego roku wypracowała zysk ze sprzedaży w wysokości 4,5 mln zł, natomiast w analogicznym czasie 2015 roku przychód ten kształtował się na poziomie 3,6 mln zł, co daje wzrost rok do roku w wysokości 22%.
Marża Próchnik S.A w marcu 2016 roku, w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym wynosiła 50% i wzrosła o 17% w stosunku do analogicznego czasu roku poprzedniego.
Spośród debiutantów z 16 kwietnia 1991 roku Próchnik jest jedyną nieprzerwanie notowaną spółką. Rozbudowana kolekcja marki zapewnia potencjalnemu odbiorcy swobodę wyboru i możliwość kreowania własnego stylu. Oferta Próchnik S.A. obejmuje bowiem klasyczne koszule, garnitury czy płaszcze.
Tagi: