Adam Feliks Próchnik i TUTU Polscy Projektanci to pierwsze otwarcia tej wiosny w poznańskim centrum handlowym przy ulicy Półwiejskiej. Kolejne, zaplanowane na najbliższe tygodnie, to aż trzy poznańskie debiuty: Pijalnia Czekolady E. Wedel, Max Mara Weekend i Worldbox, a także nowa męska marka na rynku – Maurizio Benttoni.
Adam Feliks Próchnik to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek oferujących modę męską. Jest jedyną z 5 polskich firm, która nieprzerwanie obecna jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych Sama marka istnieje od 1948 roku, a jej rodowód odwołuje się do patrona, walecznego patrioty Adama Feliksa Próchnika. Dostępna w salonie kolekcja wiosna-lato 2016 "Pit Lane" inspirowana jest wyścigami rajdowym i znaleźć w niej można m.in. pikowane kurtki oraz eleganckie płaszcze.
Salon Próchnika w poznańskim centrum ma unikalną aranżację z kolonialnym detalem podkreślającym merchandisingową ekspozycję produktu. Jego powierzchnia to ponad 180 m kw. Zlokalizowany jest w skrzydle Atrium na pierwszym piętrze. Znajduje się tu m.in. Rage Age, męska Zara, Vistula, Wólczanka i Royal Collection.
TUTU Polscy Projektanci to butik dobrze znany bywalcom poznańskiej galerii handlowej jako cruising-store, czyli pojawiający się w różnych lokalizacjach pop-up shop. Po dwuletniej współpracy TUTU zadomowił się w Atrium na drugim piętrze. Za aranżację wnętrza odpowiada firma nowymodel.org.
W TUTU znajdziemy wiosenne kolekcje takich marek jak Magda Hasiak, Risk made in Warsaw, Just Paul, Studio b3, Sax35th by Alicja Czarniecka oraz akcesoria Mokobelle. Hitem są uwielbiane przez gwiazdy cekinowe sukienki Bartka Janusza - twarzą tej kolekcji jest zwyciężczyni programu „Top Model” Osi Ugonoh.
Tagi: