W poznańskiej galerii zlokalizowanej przy ul. Półwiejskiej miała miejsce premiera pierwszego salonu Duka zrealizowanego w nowej koncepcji wizualnej. Oryginalny zamysł aranżacyjny będzie stopniowo wprowadzany w obiektach w całej Polsce. Kolejne otwarcia sklepów sieci Duka w nowym wystroju odbędą się już w październiku.
Po dynamicznym rozwoju w kraju i ekspansji na rynki zagraniczne marka Duka zdecydowała się na stworzenie nowego konceptu wizualnego salonów. Reotwarcie sklepu w poznańskim centrum handlowym, pierwszego obiektu wykonanego w zmienionej aranżacji, miało miejsce 24 września br.
Wnętrza zaprojektowano zgodnie z metodą design thinking. –
Naszym celem było odpowiedzenie na potrzeby odbiorcy, który stara się być na bieżąco z trendami, a jednocześnie uwielbia rasowy design. W nowym koncepcie przejścia są szersze i wygodniejsze, a przestrzeń zaprojektowana tak, by przypominała osobom odwiedzającym salon najbliższe im miejsce – dom – mówi o założeniach aranżacyjnych Joanna Burakowska, head of VM & creative director w Duka.
Skandynawski minimalizm został połączony z ciepłem dębowego drewna oraz loftowymi detalami, a zróżnicowanie kolorystyczne sekcji podkreśla podział na kategorie asortymentowe. W sklepie pojawiły się wielkie stoły oraz konstrukcje przywodzące na myśl aranżacje kuchenne, które jeszcze bardziej inspirują klientów podczas zakupów.
–
Świat marki Duka to przede wszystkim świat kuchni. Wspólny posiłek jednoczący domowników i jego magia stanowią o wyjątkowości wszystkich procesów, które mu towarzyszą. Nowa koncepcja aranżacji wnętrza ma za zadanie ten kuchenny aspekt podkreślić – tłumaczy Agnieszka Gawron z LSD Design Pharmacy, która razem z Samirem Tiliouinem odpowiada za shop-concept oraz kompleksową realizację projektu.
Aktualnie sieć posiada 52 sklepy w Polsce (w tym 12 franczyzowych).
Tagi: