PRCH: Polskie centra handlowe coraz częściej doceniane na świecie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-08-07 | 11:31
Polskie obiekty handlowe zdobywają coraz większe uznanie w międzynarodowych konkursach branżowych. W ostatnich 5 latach w konkursach organizowanych przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych 21 projektów z Polski zajęło najwyższe miejsce na podium. Również Polska Rada Centrów Handlowych, organizator najbardziej prestiżowego konkursu na rodzimym rynku PRCH Retail Awards notuje z roku na rok coraz większą liczbę zgłaszanych projektów.
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) oraz Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) od lat organizują niezależne programy nagród, w których oceniane są najlepsze centra handlowe, sieci oraz prowadzone przez nie działania marketingowe. Przez ostatnie 5 lat, 21 projektów z Polski zdobyło najwyższe laury w międzynarodowych konkursach organizowanych przez ICSC, 5 centrów zdobyło zaszczytną nagrodę w konkursie "European Shopping Centre Awards” a aż 16 projektów okazało się bezkonkurencyjnych w kategoriach marketingowych "Solal Marketing Awards”. Zarówno sieci jak i centra handlowe aktywnie walczą również o uznanie na rynku polskim, o czym świadczy rekordowa liczba 64 zgłoszeń do tegorocznego konkursu PRCH Retail Awards, o prawie 40% wyższa w stosunku do ubiegłego roku. W ramach konkursu sieci oraz centra rywalizują w takich kategoriach jak nowe centrum handlowe, sieć handlowa roku, kampania public relations roku, wydarzenie roku, kampania CSR roku czy kampania wizerunkowa roku.  
 
- Bardzo pozytywnym świadectwem dla rynku centrów i sieci handlowych jest fakt, że poddają się one ewaluacji ze strony ekspertów branży stając w szranki w konkursach takich jak PRCH Retail Awards na szczeblu polskim czy międzynarodowym jak ICSC European Shopping Centre Awards. Pośród innych tego typu wydarzeń konkursy te wyróżnia merytoryczna, wieloetapowa ocena i szereg wymagających kryteriów, które spełnić muszą zgłaszający się do konkursu aby ich projekt został oceniony i mógł stanąć do ostatecznej rywalizacji o miano najlepszego w danej kategorii. Dla przykładu każde centrum, które przechodzi wstępny proces oceny w konkursie PRCH Retail Awards, następnie wizytowane jest przez niezależne grono jury składające się z doświadczonych specjalistów z branży – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Zwycięzców 6. edycji konkursu PRCH Retail Awards będzie można poznać podczas uroczystej gali, która odbędzie się 15 października w warszawskim Teatrze i Klubie Capitol. Wydarzenie to rokrocznie gromadzi grupę najważniejszych przedstawicieli branży centrów i sieci handlowych w Polsce.
________________________________________
 
Laureaci PRCH Retail Awards 2014
   
CENTRUM HANDLOWE ROKU 2014   
• Nowe Centrum Handlowe Roku 2014  
Wyróżnienie:
Echo Investment S.A. – Galeria Veneda
Neinver Polska Sp. z o.o. – Galeria Katowicka    
 
• Przebudowa/Rozbudowa/Modernizacja Centrum Handlowego Roku 2014
Nagroda:
Mayland Real Estate Sp. z o.o. – CH Riviera  
 
MARKETING CENTRUM HANDLOWEGO ROKU 2014
• Kampania Przebudowy/Rozbudowy/Modernizacji Roku 2014
Nagroda:
Inter Ikea Centre Polska S.A. – Park Handlowy Franowo – "Poczuj Moc Złotówki”    
          
• Kampania CSR (Corporate Social Responsibility) Roku 2014
Nagroda:
Inter Ikea Centre Polska S.A. – CH Port Łódź – "Błyśnij Dla Bezpieczeństwa”
Wyróżnienie:
Helical Poland Sp. z o.o. – CH Europa Centralna – "TAK DLA SPORTU – Twórczo, Aktywnie, Kolorowo”    
           
• Kampania Otwarcia Roku 2014
Nagroda:
Mayland Real Estate Sp. z o.o. – CH Riviera – "Poznajmy się Bliżej”
Wyróżnienie:
Liebrecht & wooD Poland Sp. z o. o./ BBI Development S.A. – Plac Unii City Shopping – "Otwarcie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping”  
                 
• Kampania PR Roku 2014
Nagroda:
ECE Projektmanagement Sp. z o.o. – Galeria Krakowska – "Mall Wall Art”
    
• Wydarzenie (Event) Roku 2014
Nagroda:
Liebrecht & wooD Poland Sp. z o. o./ BBI Development S.A. – Plac Unii City Shopping – "Otwarcie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping”  
    
SIEĆ HANDLOWA ROKU 2014
• Sieć Handlowa Roku 2014
Nagroda:
Simple Creative Products S.A. – Simple
Wyróżnienie:
Smyk Sp. z o.o. – Smyk
Gino Rossi S.A. – Gino Rossi
    
MARKETING SIECI HANDLOWEJ ROKU 2014
• Kampania CSR (Corporate Social Responsibility) Roku 2014
Wyróżnienie:
Tchibo Warszawa Sp. z o. o. – Tchibo – "Poznaj Eko-znaki na produktach Tchibo
 
• Kampania Wizerunkowa Roku 2014  
Wyróżnienie:
YES Biżuteria Sp. z o. o. – YES – „Diament Idealny YES”  
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-11-27 do 2015-11-27

PRCH: Polskie centra handlowe coraz częściej doceniane na świecie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.