Poznań City Center odświeża swój wizerunek

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-01-28 | 17:00
Z początkiem nowego roku Poznań City Center odświeżyło swój wizerunek. Strona internetowa centrum, zyskała m.in. dodatkowe funkcjonalności. Marka kontynuuje również realizację nowego Key Visual. Głównym celem zmian jest poprawa usability strony oraz zachowanie spójności komunikacyjnej brandu.
Odświeżona strona internetowa marki
W połowie stycznia Poznań City Center zaprezentowało nową komunikację wizualną na portalu marki. Została ona wprowadzona na stronie internetowej, którą zaprojektowano w taki sposób, aby ułatwić odbiorcy dostęp do najważniejszych informacji. Dzięki temu zyskała ona nowy layout oraz dodatkowe funkcjonalności. Wprowadzone zamiany pozwolą użytkownikom w bardziej intuicyjny sposób poruszać się po niej, a także z pomocą kategoryzacji marek odnaleźć na mapie centrum interesujące sklepy. Nowe rozwiązania umożliwią im także łatwiejszy dostęp do informacji o PCC, aktualnych promocji oraz bieżących wydarzeń. Przy konstruowaniu strony nie zapomniano także o panujących trendach i umieszczono odnośniki do kanałów społecznościowych marki. Dzięki nowej stronie internetowej będzie również można brać udział w cyklicznych akcjach organizowanych przez Poznań City Center, jak np. StyLOVE środy, czyli bezpłatne zakupy ze stylistką połączone z doradztwem makijażowym.
- Jednym z kluczowych elementów odświeżenia strony internetowej było uwzględnienie potrzeb i opinii naszych klientów. Poprawiliśmy funkcjonalności, tak aby korzystanie z niej przebiegało sprawniej i przyjemniej. Wprowadzając nowe rozwiązania, chcemy, aby Poznań City Center podążało za nowymi trendami, a tym samym stało się miejscem nowoczesnym i jeszcze bardziej przyjaznym dla wszystkich Poznaniaków - komentuje Norbert Fijałkowski, dyrektor centrum.
PCC konsekwentnie realizuje nowy Key Visual
Poznań City Center kontynuuje realizację nowego Key Visual, który został wprowadzony pod koniec 2014 roku. Aby zachować spójność komunikacyjną marki nowe kreacje charakteryzują się czystością przekazu. Dzięki klarowności komunikatów umieszczanych za pośrednictwem nośników ATL i BTL marka wyróżnia się na lokalnym rynku. 2015 rok będzie konsekwentną realizacją zaplanowanej strategii wizualnej i komunikacyjnej, która ma na celu odświeżenie wizerunku centrum.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-08 do 2015-05-10

Poznań City Center odświeża swój wizerunek

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.