Do tej pory, w formie podpisanych umów (33%) bądź listów intencyjnych udało się zakontraktować ok. 70% powierzchni handlowej. Podpisano umowy z następującymi kluczowymi najemcami: H&M, Reserved, Terranova, CCC oraz Super-Pharm. Finalizowane są transakcje z liderem rynku multimediów, na drugi w Poznaniu sklep Saturn - Grupą Alshaya (w tym marki American Eagle Outfitters – moda młodzieżowa, Bath & Body Works – produkty pielęgnacyjne oraz Pay less – obuwie nieobecne do tej pory na polskim rynku, Top Shop Top Man, Dorothy Perkins, Mac, Body Shop oraz Mothercare) na łącznej powierzchni 2,5 tys. mkw. Także ze: światowym liderem w sprzedaży zabawek Toys”R”Us na powierzchni 2,5 tys. mkw, skandynawskimi sieciami odzieżowymi KappAhl i Cubus oraz polską siecią mody młodzieżowej Diverse, jak również księgarnią Traffic Club. Ponadto prowadzone są zaawansowane rozmowy z takimi gigantami rynku odzieżowego jak niemiecki Peek & Cloppenburg, amerykańską siecią TK Maxx, jak również dynamicznie rozwijającą się francuską siecią supermarketów Intermarche.
Szczególnie silna będzie, z uwagi na obecność dworców PKP i PKS, reprezentacja gastronomii, w tym 2 restauracje McDonald’s, Pizza Dominium, Sphinx, w części food court znajdą się m.in. KFC, Burger King, Nordsee, Salad story, Olimp, Thai Wook, Apetito.
W Poznań City Center znajdą się także dwie kawiarnie kultowej sieci Starbucks Coffee, coffeeheaven, Costa Coffee, Mount Blanc, Empik Cafe oraz najprawdopodobniej pierwsza w Poznaniu placówka izraelskiej sieci oferującej kawę oraz gorące kanapki pod szyldem Aroma.
Atrakcyjna będzie również reprezentacja sieci perfumeryjno-drogeryjnej w postaci wymienionej już wcześniej firmy Super-Pharm Apteka, dwóch sklepów firmy Rossmann,perfumerii Douglas oraz Sephora.
-
Jako przedstawiciel węgierskiej firmy TriGranit, posiadającej bogate doświadczenie w realizacji podobnych, ambitnych projektów zapewniam , że końcowym efektem naszego wspólnego wysiłku będzie otwarcie obiektów na światowym poziomie, które – jestem tego pewien - podniosą prestiż miasta Poznania, ułatwią komunikację pasażerom i spełnią oczekiwania lokalnej społeczności, będą atrakcyjnym miejscem spotkań. A takie jest to nasze nowe centrum komunikacyjno-handlowe Poznań City Center - na miarę ambicji miasta, mieszkańców Poznania i Wielkopolski - powiedział Tomasz Lisiecki, prezes TriGranit Development Polska.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: