Portal modowy - najmłodsze dziecko Galerii Warmińskiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-05-04 | 17:02
Galeria Warmińska uruchomiła portal modowy fashion-time. Nazwa portalu nawiązuje do wydawanego przez Galerię Warmińską magazynu modowego. Oba przedsięwzięcia mają na celu umocnienie wizerunku Galerii Warmińskiej jako miejsca, w którym można zrobić wyjątkowo udane zakupy.
Galeria Warmińska od początku działalności z sukcesem przekonuje klientów, że jest nie tylko skupiskiem większych i mniejszych sklepów, ale że jest miejscem, w którym klient traktowany jest wyjątkowo. - Zależy nam na tym, by robiący u nas zakupy byli zadowoleni z tego, co kupili.  By to pasowało do ich sylwetki, osobowości, stylu życia. Dlatego wychodzimy naprzeciw naszym klientom i służymy im profesjonalną, a do tego bezpłatną poradą – mówi Michał Tur, dyrektor Galerii Warmińskiej w Olsztynie.
Klientom w zrobieniu udanych zakupów pomaga zatrudniona przez Galerię Warmińską stylistka, która zna ofertę wszystkich sklepów. Zainteresowany zrobieniem zakupów w towarzystwie stylistki klient musi się wcześniej umówić korzystając z zapisu przez internet. - Ta akcja cieszyła się od początku dużym zainteresowaniem. Zainteresowanie to nie słabnie, a na zakupy ze stylistką zapisują się nie tylko mieszkańcy Olsztyna i okolic ale i Warszawy, czy Gdańska – mówi Michał Tur.
Z myślą o tych, którzy nie chcą korzystać z usług stylistki, a jednocześnie brak im czasu na chodzenie po wszystkich butikach, Galeria Warmińska wydaje też od grudnia 2014 roku magazyn modowy „Fashion Time by Galeria Warminska”. Umieszczane są w nim artykuły o najnowszych trendach w modzie, pismo jest bogato ilustrowane, a sesje zdjęciowe przygotowują stylistki galerii.
- Uruchomienie portalu internetowego to ukłon w stronę tych, którzy w wolnej chwili lubią poczytać o modzie, pooglądać zdjęcia z sesji mody. Portal w naturalny sposób uzupełnia naszą ofertę dla klientów zainteresowanych modą, trendami, nowinkami w branży kosmetycznej i wizażu – mówi Michał Tur.
Uruchomienie portalu zostało nagłośnione w Olsztynie i okolicach ponieważ Galeria Warmińska z tego powodu zorganizowała w jednej z modnych olsztyńskich restauracji, YachtClub Tiffi, profesjonalne pokazy mody. W kilku sesjach modelki i modele prezentowali ubrania marek: Made in G (Pinko),  Recman, Stefanel, adidas, Nike, Wrangler i New Balance, Triumph, Julia Lingerie, Deni Cler, Pierre Cardin, Femestage, Aryton, Lavard, Taranko, Pepe Jeans i Tommy Hilfiger, Hexeline, Monnari, Coffret, Ochnik, CCC i Entra. Zgromadzona na pokazach publiczność nagradzała każdą z prezentacji rzęsistymi brawami, a stylista gwiazd Konrad Fado przed każdym pokazem opowiadał zarówno o marce, jak i o ubraniach, które były prezentowane na wybiegu.
- Ta impreza okazała się strzałem w dziesiątkę. Były to pierwsze tego rodzaju pokazy mody w Olsztynie i publiczności bardzo przypadły do gustu, oglądający byli zachwyceni, mamy same pozytywne sygnały zwrotne – mówi Michał Tur.
Jak mówi Aleksandra Klim ze sklepu Klimaty Portal Fashion Time reprezentuje lokalnych przedsiębiorców i jest odpowiedzią Galerii Warmińskiej na potrzebę rynku. - Liczę, że połączenie doświadczenia dyrekcji galerii z naszą znajomością tutejszych potrzeb okaże się świetnym sposobem promocji miejscowego handlu.
Rzeczywiście portal Fashion Time, podobnie jak magazyn o tym tytule, ma na celu także promocję sklepów i butików działających w galerii. Marek Ławczyński, który w Galerii Warmińskiej prowadzi sklepy Nike i adidas - Reebok uważa, że stworzenie portalu modowego galerii to doskonały pomysł i szansa na jeszcze lepszy rozwój jego biznesu. - Klienci bez wychodzenia z domu mogą zaczerpnąć inspiracji. Dodatkowo, w dzisiejszych czasach nie można ignorować internetu. Biznes stacjonarny jest mocno połączony z e-commerce, a granice coraz bardziej się zacierają – mówi Marek Ławczyński. Ubrania sportowych marek, które oferuje jego sklep były prezentowane na pokazie mody portalu Fashion Time i wzbudziły wiele entuzjazmu u oglądających.
Kierownictwo Galerii Warmińskiej nie chce się zamykać tylko na obecnych najemców. - Chcemy do współpracy z portalem zachęcić też przedsiębiorców spoza Galerii Warmińskiej, np. gabinety kosmetyczne, fryzjerskie, czy lekarzy medycyny estetycznej, stomatologów itp. – przyznaje Michał Tur. W jego ocenie tak szeroka promocja usług związanych z modą, wyglądem i zdrowym trybem życia pozytywnie wpłynie na postrzeganie tych miejsc wśród odbiorców w regionie i kraju.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-06-21 do 2016-06-23

Portal modowy - najmłodsze dziecko Galerii Warmińskiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.