Pop-up store – pokaż się swoim klientom!

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-04-11 | 18:03
W świecie, w którym media cyfrowe, portale społecznościowe i elektroniczne urządzenia zmieniają diametralnie funkcjonowanie handlu i usług, znaczenie rozpoznawalności marki i osobistego kontaktu z klientem, wciąż pozostaje niezmiennie ważne.
– Wszyscy uwielbiamy nowości i trochę ekskluzywności czasowej. Gdy coś jest dostępne tylko 3-4 dni i znika, powstaje odczucie, że nie wszyscy mają do tego dostęp. Automatycznie staje się więc pożądane – tak o pop-up storach mówi Paweł Czerski, CEO IMS events.
Pop-up story to lokale, które są rozstawiane w danym miejscu na krótki okres czasu, zwykle od 1 dnia do 3 miesięcy. Lokalizuje się je w miejscach o naturalnie dużym natężeniu ruchu, np. w galeriach handlowych. Pop-up story są łatwe do przeniesienia – widzisz, że zainteresowanie w danej lokalizacji zmniejsza się? Przenieś swój lokal w nowe miejsce! Ta forma sprzedaży jest też bardzo tania w porównaniu do wynajmu powierzchni na stałe – różnica w cenach wynosi aż ok. 80 procent. Dodatkowo pop-up store to idealne wydarzenie, wokół którego można budować komunikację 360 stopni.
Kiedy warto wykorzystać koncepcję pop-up storu? Nowa marka, nowy produkt lub usługa, ulepszenie, zmiana strategii komunikacji firmy – każdy moment, kiedy chcemy poinformować o czymś naszych klientów czy opinię publiczną. Pop-up store to najtańszy sposób na przetestowanie, czy nasz produkt ma potencjał w danej lokalizacji. To także idealny pomysł na wyprzedaż starszego asortymentu. – Pop-up story pozwalają na zmianę sposobu lub rozszerzenie prezentacji naszego produktu – dodaje Paweł Czerski z firmy IMS events. – Kreatywnie zaplanowany pop-up store przyciągnie uwagę klientów. Jako przykład ekspert podaje case Magnum z 2015 roku – akcję „Design Your Own Magnum”. Marka przygotowała w jednym z londyńskich centrów handlowych specjalny pop-up store, w którym klienci mogli stworzyć swój własny produkt, korzystając z szerokiej palety posypek i innych dodatków.
Pop-up store to sposób dla marek z e-commerce na rozszerzenie sprzedaży na kanał stacjonarny, a także na osobiste poznanie swoich klientów i zbudowanie z nimi silniejszej relacji. Z takiej możliwości skorzystała firma Zalando, wiodąca internetowa platforma modowa w Europie. We współpracy z IMS events, Zalando otworzyło w 2014 roku swój pierwszy pop-up store w Polsce w warszawskich Złotych Tarasach. Pierwszego dnia odbył się event dla mediów, blogerów i gwiazd, a przez kolejne 3 dni wszyscy, którzy do tej pory znali Zalando tylko z sieci, po raz pierwszy mogli zobaczyć markę „na żywo”. Rozdano kilka tysięcy kodów rabatowych, a dotarcie wyniosło około 300 000 klientów. IMS events było odpowiedzialne za projekt i realizację koncepcji pop-up storu, a także organizację 3-dniowego wydarzenia i współpracę przy działaniach PR.
- Pop-up store jest odpowiedzią rynku na potrzebę nowości, krótkich serii, jest to sposób kontaktu marki z konsumentem w miejscu trafficowym – tłumaczy Paweł Czerski. IMS event jest jedną z nielicznych firm w Polsce oferujących kompleksowe przygotowanie, realizację i obsługę pop-up storów. - IMS events jest również częścią Grupy IMS, lidera branży marketingu sensorycznego, w związku z czym jesteśmy w korzystać z całej platformy kompetencji sensorycznych firmy – audiomarketingu, aromamarketingu czy nowoczesnych technologii Digital Signage – uzupełnia Paweł Czerski.
Więcej informacji na temat IMS:
www.ims.fm
Dodatkowych informacji udziela:
Marzena Żeligowska   
+48 600 321 969
marzena.zeligowska@consultingandmore.pl
***
IMS S.A. – lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:
•  Audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;
•  Digital Signage– produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;
•  Aromamarketing – tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.
IMS to także operator największej sieci mediów in-store w Polsce o łącznym dodarciu ponad 220 mln kontaktów miesięcznie.
Misją Grupy IMS jest wspierać partnerów wiedzą i rozwiązaniami zdobytymi przez rozwijanie unikalnych kompetencji oraz inspirować do osiągania wymiernych efektów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-06-25 do 2016-06-25

Pop-up store – pokaż się swoim klientom!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.