Ponad 2 mln klientów Galerii Victoria

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-05-24 | 11:00
Około 2,1 miliona klientów odwiedziło Galerię Victoria w Wałbrzychu w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy jej funkcjonowania (od 16 października 2010 r. do 15 maja 2011 r.). W każdy weekend (piątek, sobota, niedziela) Galerię Victoria odwiedza średnio ponad 35 tysięcy osób, a w dni powszednie około 9-12 tysięcy dziennie.
Klientów Galerii Victoria liczy szwedzka firma Viametrics, wiodący światowy dostawca i administrator systemów liczących osoby odwiedzające punkty handlowe oraz instytucje publiczne, która dostarczyła systemy umożliwiające liczenie klientów przebywających w centrum handlowym.
Galeria Victoria została otwarta 16 października 2010 roku i od tego czasu cieszy się niesłabnącą popularnością wśród mieszkańców Wałbrzycha i sąsiednich miejscowości. Składa się na to nie tylko bogata oferta handlowa centrum, ale też liczne atrakcje przygotowywane z myślą o klientach. Centrum handlowe w krótkim czasie stało się jednym z wiodących ośrodków życia społecznego w Wałbrzychu.
Sukces komercyjny Galerii Victoria potwierdzają nie tylko dane uzyskane dzięki działającemu w wałbrzyskim kompleksie nowoczesnemu systemowi liczenia klientów dostarczonemu przez Viametrics, ale również wyniki badań marketingowych zleconych przez zarząd obiektu. Wynika z nich, że każda osoba mieszkająca w zasięgu oddziaływania Galerii Victoria statystycznie odwiedza centrum dwa razy w miesiącu. Ponadto ankieta przeprowadzona wśród klientów Galerii Victoria pokazuje, że ich ogólny poziom satysfakcji z centrum handlowego jest bardzo wysoki.
- Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z dotychczasowych wyników Galerii Victoria i śmiało możemy powiedzieć, że poziom odwiedzalności naszego centrum handlowego oraz wyniki finansowe osiągane przez najemców są lepsze niż pierwotne kalkulacje przyjęte na etapie projektu. Dość rzadko zdarza się, że centrum handlowe tak szybko osiąga tak dobre wyniki. Na podstawie danych, które posiadamy, możemy stwierdzić, że region wałbrzyski jest rynkiem o dużym potencjale – powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu, Keen Property Partners Retail.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Victoria
Zobacz wszystkie sklepy w Galerii Victoria
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Ponad 2 mln klientów Galerii Victoria

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.