Polycom zapewnia Grupie Auchan wydajne i ekonomiczne rozwiązania wideo

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-05-18 | 13:00
Grupa Auchan obecna w 13 krajach i zatrudniająca 240 tysięcy pracowników na całym świecie obsługuje 1,4 miliarda klientów w 490 hipermarketach, 738 supermarketach, 1487 sklepach osiedlowych, 289 galeriach handlowych oraz różnorodnych instytucjach bankowych. Obecnie, Auchan jest drugą co do wielkości grupą dystrybucyjną we Francji i jedenastą na świecie.
Potrzeba redukcji kosztów i podwyższenia wydajności
Jedną z przyczyn wdrożenia było bezpieczeństwo i higiena, dodatkowym argumentem okazała się powszechność stosowania wideokomunikacji i wygoda. Niemniej, podstawową przyczyną był fakt, że dystrybucja towarów na tak szeroką skalę wymaga ich szybkiego obrotu. Dla Auchan skuteczne zarządzanie dostawami staje się coraz trudniejsze w miarę jak rośnie liczba kolejnych placówek handlowych w sieci. Powstaje potrzeba produkcji "na czas", sprawnych dostaw i uzupełnienia zaopatrzenia oraz wymian pomiędzy sklepami.
Aby sprostać tym wyzwaniom, Auchan stworzył program pt: "Synergia". Przewidywał on regularne zebrania kierownictwa sklepów i poszczególnych działów w centrali każdego regionu, umożliwiające wymianę pomysłów i podejmowanie działań w zakresie zamówień, sprzedaży i promocji.
Jednakże zebrania takie były kosztowne, czasochłonne i trudne w organizacji. Zarząd grupy, mając na uwadze większą wydajność, redukcję kosztów oraz obniżenie śladu węglowego podjął decyzję o zastosowaniu rozwiązań wideokonferencyjnych.
Spełnienie głównych kryteriów
Eric Roland, kierownik działu współpracy w oddziale ITC Auchan, przygotował zapytanie ofertowe zawierające pięć głównych kryteriów wyboru, jakie musiało spełniać rozwiązanie wideokonferencje. Kryteriami były następujące: wydajność, skalowalność, interoperacyjność oraz jakość i prostota użytkowania.
Wybrano firmę Polycom®, która najlepiej spełniała te kryteria. Grupa Auchan była szczególnie pod wrażeniem redundancji architektury, atrakcyjności rozwiązania HDX Media Center oraz jakości rozwiązań telepresence wysokiej rozdzielczości.
- Wideokonferencje stanowiły oczywisty wybór dla Grupy a naszą uwagę zwróciło rozwiązanie Polycom Media Center, zachwycające wysoką rozdzielczością, doskonałym dźwiękiem oraz świetnym wzornictwem - tłumaczy Roland.
Zespół Auchan ICT był również pod wrażeniem zdolności interpersonalnych oraz profesjonalizmu zespołów handlowych i technicznych Polycom, jak również partnerów firmy Comiris i G2J.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych Auchan
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Polycom zapewnia Grupie Auchan wydajne i ekonomiczne rozwiązania wideo

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.