Jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie swoją pierwszą, polską drogerię otworzyła w Łodzi w 1993 roku. Po 17 latach działalności firma ma w Polsce ponad 500 sklepów w ponad 230 miastach i zatrudnia 7600 pracowników. Codziennie sklepy Rossmanna odwiedza 400 000 klientów, którzy mają do dyspozycji ponad 10 000 produktów, z czego około 3000 to nowości wprowadzone w 2010 roku.
Firma oferuje szereg produktów marek własnych, które stanowią już 10 procent oferty typowego sklepu. Wiele z nich (m.in. Isana, Rival de Loop, Sun Ozon oraz Baby Dream) osiągnęło wysokie oceny w testach niezależnego, niemieckiego instytutu badającego jakość produktów – Stiftung Warentest.
Dobre wyniki finansowe, systematyczne inwestycje zarówno w rozwój drogerii jak i w infrastrukturę doceniło w ostatnich latach wiele prestiżowych instytucji biznesowych. Przed rokiem Rossmann otrzymał takie wyróżnienia jak m.in. Europrodukt, Superbrands, Lider 20 lat Transformacji Forbesa, Lider Polskiego Biznesu Business Centre Club.
W 2009 roku Rossmann wydał na inwestycje ponad 147 mln zł, w 2010 roku kwota przeznaczona na rozwój firmy ma być jeszcze wyższa i przekroczyć 167 mln zł.
Tagi: