Pół roku funkcjonowania Millenium Hall

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-04-18 | 10:24
15 kwietnia minęło dokładnie 6 miesięcy od otwarcia pierwszego regionalnego centrum kulturalno-handlowego na Podkarpaciu - Millenium Hall, które w krótkim czasie stało się wizytówką dynamicznie rozwijającego się regionu.
Millenium Hall w Rzeszowie, to pierwszy obiekt w regionie o tak bogatej ofercie modowej i rozrywkowej, o nowoczesnej formie architektonicznej. W ciągu ostatnich 6 miesięcy centrum odwiedziło ponad 3,5 mln osób. Sukces Millenium Hall potwierdził potencjał regionu, jednocześnie całkowicie zmieniając standardy, jakie panowały na lokalnym rynku retail. To właśnie w Millenium Hall swój podkarpacki debiut miały marki do tej pory nieobecne w regionie. Powstały tutaj salony m.in.: Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Mango, Miss Sixty, Bijou Brigitte, Kazar, Six, Claire’s, DKNY, VIP Collection i wiele innych. Oferta Millenium Hall stale się powiększa. Ostatnio do grona najemców dołączyły kolejne marki, w tym: Royal Collection, Toys’R’Us, New Balance, Optican, Ryłko, Organique.
Pół roku działalności centrum to wyzwanie zarówno dla najemców, jak i zarządcy. - Duża galeria wywołuje oczywiście poruszenie na lokalnym rynku, najważniejsze jest jednak aby ruch generowany przez centrum przekładał się na obroty najemców – komentuje Magdalena Gniazdowska, Associate, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield. – Czasami lokalny rynek potrzebuje więcej czasu, aby zmienić dotychczasowe przyzwyczajenia zakupowe i wykorzystać efekt otwarcia galerii. Na pewno kluczową rolę w tym względzie ma aktywne zarządzanie centrum handlowym - przeprowadzanie kampanii marketingowych, organizowanie imprez okolicznościowych. Po kilku miesiącach od otwarcia widać też, na co jest wrażliwy lokalny klient i jak można wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom. Zmiany wśród najemców są zjawiskiem naturalnym, szczególnie dotyczy to dużych obiektów handlowych. Należy pamiętać, że dla centrum handlowego aktywne zarządzanie dostępną powierzchnią daje przewagę wprowadzenia nowego, ciekawego brandu do obiektu.
Pozytywne wyniki odwiedzalności centrum potwierdzają, że Millenium Hall zbudowało sobie silną pozycję wśród mieszkańców Podkarpacia, a jego popularność ciągle rośnie. - Millenium Hall jest naturalną destynacją dla największych sieci handlowych, które są zdecydowane aby zaistnieć w tym regionie i otworzyć swój flagowy salon – podsumowuje Magdalena Gniazdowska. - Wysoko cenimy współpracę z Millenium Hall, a przede wszystkim profesjonalizm i zaangażowanie jego pracowników. Cieszymy się, że jeden z naszych sklepów znalazł się właśnie w tym centrum handlowym i z przyjemnością polecamy je jako solidnego, wiarygodnego i niezawodnego partnera biznesowego – komentuje Magdalena Dąbrowska, marketing manager Toys’R’Us Poland.
Marketing centrum emocjonalnie angażuje klientów i kusi autentyczną ofertą przestrzeni pełnej możliwości, miejsca idealnych zakupów i atrakcyjnie spędzonego czasu. Organizowane eventy mają na celu konsekwetne budowanie wizerunku: pokazy mody, lodowisko, eventy typu „Galaktyka Kobiet”, „Mistrzostwa Zakupów”, spotkania ze stylistami, jarmarki świąteczne i okolicznościowe, czy też odwiedziny znanych osób: Krystyna Mazurówna, Kora, Doda, Jolanta Kwaśniewska, ks. Adam Boniecki – to tylko niektóre z przygotowanych aktywności.
Nietypowym rozwiązaniem architektonicznym zastosowanym w Millenium Hall jest plac eventowy, gdzie odbywają się koncerty, wydarzenia artystyczne i modowe. Działalność placu zainaugurował koncert Suzanne Vega, a ambasadorem otwarcia Millenium Hall i gościem specjalnym była Anja Rubik. Ofertę centrum wzbogaca Europejska Galeria Sztuki, w której podziwiać możemy prace uznanych na świecie artystów. Pojawiły się tutaj dzieła m.in.: Magdaleny Abakanowicz, Franciszka Starowieyskiego, Kirilla Datsouka, Georgija Szerstobitowa, Tadeusza Dominika, Pabla Picasso. Wstęp na każdą z wystaw jest bezpłatny, każda z nich przyciąga tysiące mieszkańców regionu, którzy do tej pory nie mieli możliwości oglądania dzieł tak wybitnych artystów w Rzeszowie. Centrum aktywnie angażuje się również w inicjatywy prospołeczne, ściśle współpracując m.in. z Fundacją „Bliźniemu Swemu”, a także z Fundacją Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci. W centrum działa Placówka Stowarzyszenia SIEMACHA, którego celem jest wsparcie rozwoju młodzieży. - Galerie Handlowe pretendują do roli współczesnych centrów miejskich. To znakomicie, że Millenium Hall wychodzi naprzeciw obecnej dynamice rozwoju przestrzeni miejskiej i oferuje swoim Klientom nie tylko dostęp do sklepów czy butików, lecz także możliwość załatwienia ważnych spraw. Co więcej, oferta Millenium Hall, dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem SIEMACHA, została poszerzona również o funkcje społeczne. Młodzi ludzie, w placówce SIEMACHA Spot w Millenium Hall, uczestniczą w bezpłatnych warsztatach, budują trwałe relacje z rówieśnikami i – po prostu – stają się lepszymi obywatelami – komentuje Dominik Rogóż, odpowiedzialny w Stowarzyszeniu SIEMACHA za komunikację.
Nadchodzący okres będzie dla Millenium Hall czasem nowych możliwości i nowych wyzwań. Wkrótce w centrum zostaną otwarte nowe salony, a także hotel Hilton Garden Inn. - Millenium Hall to wyjątkowe centrum z bogatą ofertą handlową i rozrywkową oraz dodatkową funkcją hotelową. Spełnia ono również ważną rolę kulturalną – na terenie obiektu organizowanych jest wiele imprez i wydarzeń – mówi Wojciech Zawierucha, dyrektor operacyjny w DTZ. Zarządzanie. - Millenium Hall to duże wyzwanie dla property managera właśnie w związku z istotną rolą, jaką to centrum pełni na mapie Rzeszowa, a także w związku z jego wielkością: jest to największy obiekt handlowy w południowo-wschodniej części kraju. Jako DTZ posiadamy duże doświadczenie w zarządzaniu skomplikowanymi projektami, a to bardzo ważne przy budowaniu wartości centrum dla klientów, najemców powierzchni i jego właścicieli – podsumowuje Zawierucha.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Millenium Hall
Zobacz sklepy w Millenium Hall
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Pół roku funkcjonowania Millenium Hall

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.