Podsumowanie wyników sprzedaży sklepu internetowego Bartek

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-12 | 11:00
Po zakończeniu pierwszego półrocza działalności sklepu internetowego Bartek w nowej odsłonie, ogłoszono osiągnięte wyniki.
W wymiarze półrocznym sklep internetowy zrealizował sprzedaż na poziomie 1,37 mln PLN. W stosunku r/r wartośc ta jest wyzsza o 65,5%. Na przestrzeni analizowanego okresu zostało sprzedanych ponad 12 tys. towarów, co stanowi wzrost o 52,4% w stosunku do pierwszej połowy 2010 roku.
W terminie od 1 stycznia do 30 czerwca w ujęciu rocznym (2011 do 2010) odnotowano:
- wzrost odwiedzin serwisu o 32,5%
- wzrost liczby tzw. unikalnych użytkowników (odwiedzających liczonych pojedynczo bez względu na liczbę odwiedzin) o 17,8%
- wzrost długości wizyty na stronach sklepu o 21,6%
- wzrost sprzedaży o 65,5%
Sprzedaż do klienta końcowego wyniosła 10,6 tys towarów. W kanale B2B zamówionych zostało 12% puli.
- Duży wpływ na tak znaczącą poprawę wyniku sklepu internetowego miało z pewnością odnowienie witryny, (które nastąpiło w sezonie jesienno-zimowym 2010 roku) wraz z wyraźną aktywizacją działań komunikacyjnych i marketingowych - przyznaje Mirosław Dmowski, e-Commerce Manager. Prowadzimy aktywną politykę promocyjną – dodaje - klienci zawsze odnajdą na naszej stronie jakieś niespodzianki. Regularnie komunikujemy naszą ofertę za pośrednictwem newslettera. Staramy się budować stabilną więź z naszymi klientami. Możliwość składania zamówień bez konieczności rejestracji w systemie (wersja dla nieufnych i zapominalskich), czy też składania zamówień telefonicznie pod bezpłatną infolinią 800-BARTEK czyli 800-227835 zostały zauważone i docenione przez klientów. Nieustannie pracujemy nad rozszerzeniem asortymentu dostępnego w e-sklepie oraz nad nowymi rozwiązaniami funkcjonalnymi serwisu. Dla klienta najważniejsze bowiem obok dostępności samego towaru są gwarancja bezpieczeństwa całego procesu transakcji online oraz czas realizacji zamówienia.
Zobacz kolekcje marki Bartek
Zobacz wszystkie sklepy marki Bartek w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Podsumowanie wyników sprzedaży sklepu internetowego Bartek

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.