Podsumowanie roku 2011 CH Forum Gliwice

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-26 | 14:00
Gliwickie Centrum Handlowe Forum, które wkrótce obchodzić będzie pięciolecie działalności, podsumowało ubiegły rok. Wzrosła liczba klientów odwiedzających centrum, obroty wyróżniły się na tle indeksów regionalnych i krajowych.
W 2011 r. CH Forum Gliwice zanotowało wskaźnik odwiedzalności przewyższający indeksy ogólnopolskie. W podsumowanym okresie wskaźnik ten był wyższy od danych za lata poprzednie niemalże we wszystkich miesiącach. Rekordowe wzrosty frekwencji liczniki w CH Forum zarejestrowały w kwietniu i maju (+27% i +25% w porównaniu z 2010 r.). Bardzo udane były także sierpień i wrzesień oraz listopad (od 6 do 10% in plus). W całym 2011 r. CH Forum odwiedziło 9% więcej osób niż w roku poprzednim.
Innym kluczowym parametrem świadczącym o kondycji obiektu handlowego jest wskaźnik obrotów najemców na metr kwadratowy. – Pod tym względem rekordowym okresem była wiosna. Podczas gdy w kwietniu ogólnopolski indeks obrotów wykazywał wzrost o 12%, Forum notowało ponad 29% wzrostu obrotów – komentuje Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający CH Forum Gliwice, z ramienia Avestus Real Estate – spółki zarządzającej centrum.
Dane za pozostałe miesiące w porównaniu z benchmarkami krajowym i regionalnym również wypadały korzystnie. – Dobrymi przykładami tego są maj i czerwiec. W maju osiągnęliśmy blisko 8% wzrost obrotów, wobec 1% w całym kraju, zaś czerwcowe status quo należy uznać za dobry wynik wobec spadku obrotów w monitorowanych centrach krajowych.
Koniec roku był równie udany. – Sześcioprocentowe wzrosty obrotów w listopadzie i w grudniu potwierdziły dobrą koniunkturę w naszym centrum. Zwłaszcza, że listopad nie wszędzie był tak udany, skoro indeks krajowy znalazł się 7% pod kreską – wylicza Agnieszka Mielcarz. Na tle wyników sprzedaży całego centrum w 2011 r. wyróżniły się: moda męska, najemcy oferujący bieliznę, usługi oraz sektor rozrywki. W najlepszych miesiącach wzrosty w tych branżach przekraczały nawet 50%.
Oprócz prowadzonej w segmencie B2C nowatorskiej kampanii reklamowej z udziałem czołowych postaci branży modowej, w kanale business-to-business CH Forum kontynuowało zainicjowaną jesienią 2010 r. kampanię „Money Making Machine”. Akcentuje w niej kluczowe składniki sukcesu: wzrost obrotów i frekwencji w centrum oraz efektywny marketing. To argumenty przydatne w procesie finiszującej w tym roku rekomercjalizacji. – Z perspektywy widać, że ta skierowana do klienta biznesowego kampania działa. Pomaga nam ona wyeksponować najlepsze walory centrum i dotrzeć z informacją o nich do starannie wyselekcjonowanej grupy adresatów. Efektem tego jest coraz dłuższa lista nowych najemców lub tych, którzy prolongują umowy – dodaje Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający CH FORUM z ramienia Avestus Real Estate.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Forum Gliwice
Zobacz sklepy w CH Forum Gliwice
Tagi:
Oceń artykuł:

zobacz więcej informacji o: Forum Gliwice

Zobacz także

Podsumowanie roku 2011 CH Forum Gliwice

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.