– W ciągu ostatnich 6 miesięcy najczęściej kupowanymi produktami były: prasa, papierosy i doładowania telefonów. Jeśli chodzi o pierwszą, podstawową dla nas kategorię, to zanotowaliśmy wzrost sprzedaży prasy kolorowej. Wyraźnie rosnącym zainteresowaniem cieszyły się tzw. produkty gamingowe – doładowania do platform cyfrowej dystrybucji gier, czy karty prepaidowe konkretnych gier oraz serwisów Google Play i Facebook. Bardzo popularne były karty przedpłacone Paysafecard, wykorzystywane w płatnościach internetowych. Jeśli chodzi o oferowane przez nas usługi to zdecydowanie największym zainteresowaniem klientów cieszy się możliwość opłacania rachunków – w ciągu ostatnich 6 miesięcy nasze saloniki przyjęły w sumie ponad 1,2 miliona tego typu opłat – podsumowuje Dariusz Materek.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ponad 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.