- Koncentrujemy się na rozwoju naszych usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych. Wiemy, że obsługa handlu eCommerce to teraźniejszość i przyszłość branży logistycznej. Ruch paczkowy, szczególnie dzięki eCommerce, rośnie w zdumiewającym tempie z roku na rok. Już teraz paczki Poczty Polskiej można odbierać w najszerszej w Polsce sieci punktów, w której skład wchodzą urzędy pocztowe, kioski RUCHu i stacje benzynowe Orlen. Planujemy dalszą ekspansję w tym zakresie – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.
W celu zapewnienia odpowiedniej jakości usług pracownicy zostali przeszkoleni z obsługi systemu informatycznego i procedury nadawania paczki. Dzięki skumulowaniu różnych usług w dodatkach do Paczki + proces jej nadawania będzie sprawny i znacznie szybszy niż dotychczas. Jedna usługa z możliwością dobrania dowolnych dodatków to również łatwiejsze zadanie dla pracowników. W ramach obsługi jednego programu będą w stanie zaoferować klientowi różnorodne udogodnienia.
Uproszczenie oferty produktowej Poczty Polskiej to kolejny krok na drodze do nowoczesnych, przejrzystych i prostych w obsłudze usług pocztowych. Rozwój usług paczkowo-kurierskich to jeden z trzech filarów, na których zgodnie z nową strategią opierać się będzie rozwój Poczty.