Bilety blisko 140 przewoźników – kolejowych, autokarowych i busowych – są dostępne od 1 sierpnia br. w sieci saloników i salonów prasowych Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z właścicielem portalu e-podróżnik.pl.
Serwis e-podróżnik.pl znajduje się w pierwszej piątce największych turystycznych serwisów internetowych w Polsce. Przeszukuje rozkłady jazdy 600 polskich i 400 zagranicznych firm przewozowych. Swoim użytkownikom udostępnia także bilety blisko 140 przewoźników autobusowych i kolejowych, w tym od niedawna także na podróże na trasach międzynarodowych.
–
Możliwość zakupu biletów w salonach Kolportera to z pewnością duże ułatwienie dla osób starszych, nieposiadających konta online lub mniej zaprzyjaźnionych z zakupami przez Internet – mówi Andrzej Soroczyński, prezes firmy, do której należy portal e-podróżnik.pl.
–
To znaczące poszerzenie oferty, ale także wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Zwłaszcza w sezonie wakacyjnym możliwość zakupu biletów kolejowych czy autobusowych w naszej sieci powinna stanowić spore ułatwienie dla podróżujących. Dodatkowo, korzystając z możliwości jakie daje e-podróżnik.pl, nasi sprzedawcy pomogą klientowi wybrać optymalne połączenie w najlepszej cenie. Na początku nową ofertę udostępnimy w 116 salonikach, zlokalizowanych na terenie województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i świętokrzyskiego. Docelowo – do końca roku – chcemy ją wprowadzić we wszystkich punktach naszej sieci – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
–
Jesteśmy przekonani, że współpraca z firmą, która jest właścicielem serwisu e-podróżnik.pl przyniesie korzyści obu stronom, a przede wszystkim klientom. Dla nas to na pewno znaczący krok w rozwoju oferty saloników prasowych. Taka kooperacja, połączenie oferty e-commerce z tradycyjną siecią sprzedaży, jest z pewnością nowatorska w skali naszego kraju – dodaje Arkadiusz Parlicki z biura handlowego Kolportera.
Sieć saloników i salonów prasowych Kolportera liczy obecnie 1050 punktów, zlokalizowanych w całym kraju. Oferuje blisko 700 produktów, rocznie obsługuje ok. 70 mln klientów. Lista punktów sprzedaży, które mają w swojej ofercie bilety dostępna jest na stronach www.e-podroznik.pl oraz www.kolporter.com.pl.
Tagi: