- Automatyczne rozwiązania zakupowe zyskują w naszym kraju na popularności z dwóch głównych powodów: nie lubimy tracić czasu w kolejkach, a także przyzwyczailiśmy się już do wygodnych i szybkich płatności bezgotówkowych. Jak wynika z naszych ostatnich badań, ponad 60% polskich konsumentów uważa, że gdyby wszyscy płacili bezgotówkowo, kolejki byłyby krótsze. Polacy jednocześnie wyrażają swoją otwartość na innowacyjne rozwiązania w handlu, które czynią proces zakupów i płatności jeszcze prostszym. Rozwiązanie „Scan&Go”, powiązane z portfelem cyfrowym Masterpass, jest odpowiedzią na oczekiwania klientów i liczymy, że spotka się z ich pozytywnym przyjęciem – mówi Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe.
„Scan&Go” to kolejna usługa, która rozbudowuje aplikację mobilną „Mój Carrefour”. Jej podstawową funkcją jest cieszący się dużą popularnością program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych nawet do -50% na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka lub kartę Seniora) i korzystać z jej benefitów.
Wdrożenie „Scan&Go” jest częścią strategii omnikanałowej przyjętej przez Carrefour Polska na ten rok. Sieć dąży do zapewnienia klientom wysokiej jakości usług i przyjemnych zakupów we wszystkich kanałach i formatach sprzedaży. Nowe, innowacyjne rozwiązania pomogą w wyprzedzeniu zmieniających się potrzeb konsumentów i zapewnią przewagę konkurencyjną na rynku handlu.
Aplikacja Mój Carrefour jest dostępna do pobrania ze sklepów:
Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.carrefour.carrefourmobile&hl=pl
App Store:
https://itunes.apple.com/pl/app/m%C3%B3j-carrefour/id820980454?l=pl&mt=8