Pizza Hut stale rozwija uruchomiony w ubiegłym roku program lojalnościowy. Od sierpnia br. użytkownicy My Pizza Hut mogą liczyć na jeszcze więcej korzyści. Sieć zapowiada także rozszerzenie projektu na wszystkie kanały sprzedaży i zagraniczne rynki. W planach jest również połączenie programu z aplikacją mobilną.
My Pizza Hut to program lojalnościowy, w ramach którego użytkownicy programu za każdą wizytę w restauracjach Pizza Hut otrzymują punkty. Ich liczba zależy od wysokości opłaconego rachunku, ale także od zamówienia promocyjnego produktu czy od konkretnej pory dnia i tygodnia – wówczas pula za rachunek ulega podwojeniu. Po rejestracji oraz zalogowaniu na stronie internetowej, użytkownik na bieżąco może śledzić stan uzbieranych punktów oraz dostępne dla niego nagrody w specjalnym katalogu nagród.
-
My Pizza Hut to nowoczesny program lojalnościowy z prostymi i zrozumiałymi dla konsumenta zasadami. Podstawową funkcją jest oczywiście możliwość zbierania punktów przez klientów i wymiana ich na atrakcyjne nagrody, ale My Pizza Hut to także platforma do komunikacji z naszymi Gośćmi – mówi Aleksandra Chojnacka, digital manager Pizza Hut. –
Chcemy zaskakiwać nie tylko specjalnymi ofertami i prezentami, ale też miłym słowem w pochmurny dzień czy życzeniami na urodziny – podkreśla A.Chojnacka.
Punkty w ramach programu są przyznawane obecnie w lokalach Pizza Hut z obsługą kelnerską, w przyszłości ma to jednak ulec zmianie.
–
Nieustannie pracujemy nad rozwojem projektu My Pizza Hut. W kolejnych fazach chcemy rozszerzyć go na pozostałe kanały sprzedaży naszej marki, czyli sprzedaż na wynos, w dostawie i w punktach Pizza Hut Express – dodaje A. Chojnacka.
Pizza Hut uruchomiła swój program lojalnościowy w ubiegłym roku i początkowo funkcjonował on jako Moja Pizza Hut. Od sierpnia br. nazwę zastąpiono angielską wersją. Jak tłumaczą przedstawiciele sieci, zmiana wynika ze strategii i planów wdrożenia na inne rynki.
Tagi: