Sieć marketów Piotr i Paweł w 2015 roku zanotowała 4,4% wzrost obrotów w porównaniu do roku poprzedniego. Blisko 7%-owa dynamika obrotu w ostatnim kwartale 2015 roku, mimo rosnącej w tym okresie deflacji cen żywności, pozwoliła osiągnąć poziom przychodów rocznych na poziomie 2,12 mld zł. Dzięki otwarciu 19 nowych placówek, marka umocniła swoją pozycję w aglomeracjach takich jak: warszawska, trójmiejska, łódzka i poznańska.
W ostatnich miesiącach roku 2015 uruchomiony został również pilotaż nowego konceptu sklepu „Piotr i Paweł Market”. Testowany format oferowany jest franczyzobiorcom posiadającym lokale o mniejszej powierzchni niż standardowe supermarkety Piotr i Paweł. Od ubiegłego roku, doświadczeni kierownicy sklepów, zainteresowani prowadzeniem własnego biznesu, biorą udział w programie rozwojowym „Mój sklep”. Rozbudowany system szkoleń oraz wsparcie finansowe umożliwia menadżerom Piotra i Pawła stać się niezależnymi właścicielami prowadzonych supermarketów.
Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 134 sklepy, obchodząca w tym roku 25-lecie swojej działalności. W roku 2016 firma planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 20 placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.
Tagi: