Od czerwca 2016 roku regionalni producenci wybranych kategorii produktów świeżych mają doskonałą okazję do sprzedaży swoich towarów w ramach Targowisk Piotr i Paweł . Projekt ma odpowiadać na oczekiwania konsumentów, poszukujących oryginalnych towarów lokalnych o znanym pochodzeniu, a tym samym wspierać polskich, regionalnych wytwórców.
Targowiska Piotr i Paweł to wydzielone strefy w supermarketach Piotr i Paweł, na których lokalni dostawcy mają okazję sprzedawać swoje produkty, zapraszając Klientów do degustacji i opowiadając o ich wytwarzaniu. Wśród prezentowanego asortymentu znalazły się wędliny, sery, ryby wędzone, domowe pierogi i pieczywo. Unikalność pomysłu polega na tym że klienci mogą dokonywać zakupów w supermarkecie Piotr i Paweł tak jak na lokalnym targu. Targowiska Piotr i Paweł organizowane są od piątku do niedzieli, w wybranych sklepach Sieci. Projekt już jest pilotażowo wdrożony w 8 supermarketach w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie. W związku z bardzo dużym zainteresowaniu Klientów oraz Producentów regionalnych będzie rozszerzony w kolejnych supermarketach.
Tagi: