- Głównym celem procesu komercjalizacji jest zawarcie umów z najemcami, którzy swoją jakością oraz prestiżem będą tworzyć wyjątkową i niepowtarzalną ofertę w województwie Świętokrzyskim - regionie o ogromnym potencjale z liczbą mieszkańców sięgającą prawie półtora miliona. Efektem realizacji tej strategii jest podpisana umowa miedzy innymi z Multikinem, które otworzy swoje pierwsze i największe w regionie, 9 salowe kino, z Intersportem, - pierwszym sklepem tej sieci w województwie świętokrzyskim, Rossmanem - z największym sklepem w regionie, Klubem Squash - który jako jedyny w województwie będzie oferował 5 kortów w części rekreacyjno – rozrywkowej – mówi Iwona Pękalska, Projekt Manager w firmie Libra Project, odpowiedzialna za wynajem projektu.
Wszystkie te elementy decydują o najwyższej jakości realizowanej Galerii Korona oraz w istotny sposób wyróżniają projekt spośród innych ofert województwa Świętokrzyskiego. Potwierdzeniem tego jest właśnie umowa z siecią „Piotr i Paweł”, ponieważ Korona Kielce będzie pierwszym obiektem w rejonie Kielc, w którym marka otworzy swój oddział.
W ramach podpisanej umowy sklep będzie zajmował powierzchnię 2000 m2. Specyfika lokalizacji sprawia, iż do naszego sklepu będzie można także wejść wygodnie z poziomu ulicy – wyjaśnia Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.
- Przy tego typu centralnej lokalizacji w mieście, niemal graniczącej z Rynkiem Starego Miasta, ma to ogromne znaczenie, gdyż duża część klientów będzie docierała do galerii pieszo. Oczywiście nie zapominamy o klientach zmotoryzowanych, dla których przygotowanych jest 1200 miejsc parkingowych wraz z bardzo dogodna komunikacją wertykalną, umożliwiającą łatwe przemieszczanie się pomiędzy poziomami – dodaje Michał Tur, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce.
Delikatesy Piotr i Paweł rozwijają się od 1990 roku i w chwili obecnej posiadają już 75 placówek w całej Polsce. Jedną z głównych cech charakterystycznych marki jest asortyment „z najlepszej półki” - Wszystkie sklepy sieci Piotr i Paweł podporządkowane są hasłu "Przyjemność zakupów" a co za tym idzie nakierowaniem na szeroko rozumianą jakość obsługi, a także wysoką jakość markowych produktów w ofercie – dodaje Błażej Patryn.
Sklepy nastawiają się na klientów doceniających komfortową realizację zakupów i właśnie dlatego zarząd zadecydował o współpracy z budowaną galerią Korona Kielce. - Supermarkety "Piotr i Paweł" do rozwoju swojej sieci wybierają takie lokalizacje, które według naszej oceny atrakcyjności lokalizacji będą wpisywały się w naszą strategię a Galeria Korona, o takim profilu pozostałych najemców oraz w takiej nowoczesnej formie, w pełni spełnia nasze założenia – stwierdza rzecznik prasowy firmy. Sztuka życia polega na harmonijnym łączeniu wszystkich jego smaków. Delikatesy Piotr i Paweł to więcej niż sklep – to miejsce, z którego kupujący rozpocznie fascynującą podróż po świecie kulinarnych doznań. Marka dba o to, aby klient przy każdej wizycie mógł odkryć nowy, unikalny smak dostępny w Kielcach jedynie w Delikatesach Piotr i Paweł.
Piotr i Paweł w Korona Kielce zatrudni od 50 do 70 osób. Będą to na pewno mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości, ponieważ firma stawia na „lokalność”. - Jest to uzasadnione przede wszystkim dyspozycyjnością pracującej kadry a także wspieraniem lokalnego rynku pracy.
W naszej firmie głównymi oczekiwaniami wobec personelu są kwestie interpersonalne oraz nakierowanie na Klienta – zachęca do składania aplikacji reprezentant nowego najemcy galerii Korona Kielce dodając jednocześnie, że wiek czy doświadczenie handlowe nie będą najistotniejszym czynnikiem wpływającym na dobór kadry.
Tagi: