Piotr i Paweł to polska, rodzinna sieć supermarketów spożywczych z 25-letnią tradycją, która oferuje szeroki asortyment produktów w korzystnych cenach, jak również kilka gam marek własnych. Sieć z Poznania posiada swoje sklepy we wszystkich województwach, a ich łączna liczba wynosi już ponad 120. Prowadzone są one zarówno w formule firmowych, jak i franczyzowych supermarketów. W 2015 roku firma otworzyła nowe placówki w Krakowie, Łodzi, Skawinie, Krotoszynie oraz Olkuszu. W województwie śląskim Piotr i Paweł prowadzi aktualnie pięć sklepów – dwa w Katowicach, oraz po jednym w Częstochowie, Żorach i Bielsku-Białej.
–
Prowadzimy dynamiczną ekspansję na terenie całego kraju, gdyż zależy nam na jak najszerszym dotarciu z naszą ofertą do klientów i uzupełnieniu niszy rynkowej w kategorii taniego supermarketu z bardzo szerokim asortymentem (15 000 SKU). Skupiamy się na lokalizacjach o wysokim potencjale nabywczym, poszukując partnerów biznesowych, którzy w pełni zrozumieją naszą filozofię i standardy obsługi klienta, oferując nam nowoczesną powierzchnię handlową do prowadzenia działalności - mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł. Sklep w Tychach postrzegany jest przez sieć supermarketów jako doskonała lokalizacja dla kolejnego supermarketu Piotr i Paweł na terenie aglomeracji śląskiej.
Tyski Piotr i Paweł zajmie 1,4 tys. m kw. powierzchni komercyjnej.
Tagi: