U.S. Polo Assn, to marka o amerykańskich
korzeniach i ma ścisłe powiązanie z Amerykańskim Stowarzyszeniem Klubów
Polo. Powstała jeszcze pod koniec XIX wieku - swoje początki datuje na
rok 1890. Styl i design cechujący US Polo Assn. to połączenie szyku
królewskiej gry, jaką jest polo, z elegancją i wygodą. Ubrania z metką
US Polo Assn. są dostępne w ponad 130 krajach. Do tego grona w tym
miesiącu dołączyła Polska.
Sklep U.S. Polo Assn. w Manufakturze
znajduje się na parterze galerii handlowej i ma powierzchnię 175,71 m
kw. Wnętrze zaaranżowano według obowiązującego na całym świecie
konceptu, w którym dużą rolę odgrywa naturalne, jasne drewno oraz
sprzyjające zakupom oświetlenie, na czele z efektownym żyrandolem z
drewnianych elementów. W witrynie oraz przy wejściu klientów witają
neony z charakterystycznym logo firmy: zawodnikami grającymi w polo.
– Zdecydowaliśmy się na debiut na polskim rynku właśnie w łódzkiej Manufakturze, bo to miejsce nie tylko zakupów, ale także relaksu i wypoczynku. Tu ciągle się coś dzieje, są muzea, teatr, to obiekt absolutnie wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Chcemy być częścią tego miejsca - mówi Artur Wodzyński, dyrektor operacyjny U.S. Polo Assn. w Polsce.