Od piątku 21 marca klientki CH Auchan przy ulicy Brukowej 25 w Łomiankach mogą korzystać z oferty Quiosque. Lokal zajmuje powierzchnię 148 m kw. Oprócz nowej, wiosenno–letniej kolekcji klientki mogą oglądać odmienioną aranżację salonu.
Głównym celem zmian wyglądu sklepów było stworzenie przyjaznego, komfortowego dla klientek wnętrza, które pozwala na relaks i przyjemne spędzenie wolnego czasu, ale jest także nowoczesne i inspirujące.
Dążymy do tego, aby nasze sklepy nie były tylko miejscem dokonywania zakupów. Mamy ambitny cel, aby stworzyć w nich wręcz domową atmosferę. Chcemy to osiągnąć m.in. poprzez „rozjaśnienie” wnętrz pastelowymi barwami, włączenie drewnianych elementów i wykorzystanie specjalnie zaprojektowanych mebli oraz lamp
– mówi Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor ds. handlu i marketingu Quiosque.
Zgodnie z przyjętą strategią salony Quiosque zwiększają swoją powierzchnię. W tej chwili marka nie otwiera już salonów mniejszych niż 120 m kw. w galeriach handlowych i 100 m kw. na ulicach miast. Większy metraż pozwolił na wprowadzenie innowacyjnych pomysłów, np. przymierzalni dla matek z dziećmi czy kącika dla osoby towarzyszącej klientce.
Zmiany pojawią się na razie w nowych sklepach, ale stopniowo będą wprowadzane również do starszych placówek. W tym roku firma planuje rozwój sieci, która liczy obecnie 107 salonów.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o systemie franczyzowym Quiosque