Quiosque nieustannie rozwija sieć sprzedaży. Spółka PBH, do której należy marka, otworzyła właśnie kolejny salon w galerii mieszczącej się przy ul. Noworudzkiej w Kłodzku. Lokal zajmuje powierzchnię 72 m kw.
-
Zgodnie z naszą strategią chcemy być obecni zarówno w większych, jak i mniejszych miastach, dlatego po niedawnych otwarciach salonów w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu przyszedł czas na Kłodzko. Jest to miasto z dużym potencjałem. Mamy nadzieję, że nasza oferta szybko spotka się z zainteresowaniem ze strony klientek. – mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal o optymalnej dla marki powierzchni wynoszącej 100-130 m kw. w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, 1,5-2,5 tys. zł na 1 m kw. netto.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie oraz swobodnie niezależnie od okazji.
Tagi: